Journey to Venus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

King Fred II

Ouwe rot
Lid sinds
30 januari 2012
Berichten
757
Dit is ontstaan toen ik een beetje aan het improviseren was op het harmonium (ja die dingen bestaan nog steeds!) Uiteraard hoor je het harmonium hier niet in (kan ook niet want het staat een kwart toon te laag dus het kan niet met andere instrumenten samen spelen).
Klik hier

Je denkt trouwens dat je een heel groot koor hoort, maar dat is niet zo. Als ik de 6 stemmen die ik heb ingezongen, op de juiste manier mix met het neuriënde koor dat mijn keyboard kan produceren, komt er zo'n effect.
 
Okee, ik snap dat de reis naar Venus lang duurt, maar vind eerlijk gezegd je nummer er over een tikkeltje aan de lange kant.. maar dat is hoofdzakelijk, omdat er vrijwel geen variatie in zit die 9+ minuten lang..

Nummer op zich en 't idee, etc. vind ik zeker wel leuk/goed, maar heeft een beetje werk nodig. 'k Hou wel van dat waziger vocal/koor ambient-achtige :)
 
waarom eigenlijk de ruiten koning?
Ik neem aan dat je mijn avatar bedoelt?
Omdat de koning in mijn naam zit. En dan had ik 8 mogelijkheden: de tarotsymbolen staven, bokalen, zwaarden of pentagrammen, of de speelkaartsymbolen harten, ruiten, schoppen of klaveren.
De tarotsymbolen zijn niet bekend genoeg, dus die vielen af. Dan bleef de keus:
Schoppen - te aggressief
Klaveren - doet aan bijgeloof denken
Harten - te zoetsappig

Bleef als enige over: ruiten.

Voila!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top