a nee weer zo'n techno track

ik hoor een soort van rrrrrrrrbassline op de achtergrond die zou je ook wat meer naar voren kunnen halen
 
Dank u

Dank u

Nou Dank U allen , had ik niet verwacht !! Ik zal eens kijken wat ik met de tips kan doen, en dan ....


Groeten LecZ

Deng:stupid Ding:dj: Dung:r
 
Dit klink lekkerrr!
De onderlaag klinkt zoals Holographic een project van medeforummer beepr.
Het geeft inderdaad het ware house gevoel. Er zitten ook hele gave trucjes in zoals de edit na ongeveer 3 kwart van de track.
De kick mag alleen wat harder en zoals iemand al zei kan dit zo op vinyl. Ik hoor veel slechtere dingen die wel uitgebracht worden.

Keep it up:okdan:
 
Ik wil wel op vinyl maar hoe!

Ik wil wel op vinyl maar hoe!

Origineel geplaatst door faab
Dit klink lekkerrr!
De onderlaag klinkt zoals Holographic een project van medeforummer beepr.
Het geeft inderdaad het ware house gevoel. Er zitten ook hele gave trucjes in zoals de edit na ongeveer 3 kwart van de track.
De kick mag alleen wat harder en zoals iemand al zei kan dit zo op vinyl. Ik hoor veel slechtere dingen die wel uitgebracht worden.

Keep it up:okdan:

Dank je ! Ja ik zelf wil ook wel op vinyl , heb nog nooit wat opgestuurd naar maatschapijen (vind mezelf nooit goed genoeg) ,ik heb wel eens wat laten horen aan Cor fijneman , en Jochem paap , maar uitgeven ? Mocht er iemand zijn die mij kan helpen met het uitgeven van een plaat of het krijgen van een contract ofiets dergelijks U bent vanharte welkom en alvast THX U ALL groeten uit een zonovergoten brabant LecZ

(en terwijl ik nu zit te typen mis ik een tentamen , ach komt wel goed )

Hoi.

Deng:stupid ding :dj: dung:r
 
Ben zelf niet in het bezit van adressen van technolabels maar misschien is platenwinkel
forbidden planet in leiden wel geinteresseerd. Zij hebben nu ook een platenlabel en houden wel van dit soort dingen.
Ik weet niet wat voor deals ze doen, maar proberen kun je altijd.

tel nr 071-5121546

suc6
 
ik zal het eens proberen

ik zal het eens proberen

Ja niet geschoten is altijd mis, ik pas de track her en der nog wat aan (heb nu Xtra kick toegevoegd) en dan zullen we eens proberen !
 
Hé dorpsbuurtje...;)
Alles goed in het zonovergoten, altijd gezellige D.?

Heb je track net beluisterd. Kan me wel vinden in de meeste opmerkingen die eerder zijn geplaatst. Om te beginnen natuurlijk een vette track. Ik vind dit één van de beste, misschien wel hét beste wat ik van je tot nu toe heb gehoord. Maar de kick moet wel beter, harder en vetter, misschien wel eentje naast die andere 'galmhallen' kick. (of heet dat nu warehousekick:P )
Ook de mix mag wat transparanter. Het komt soms over als een grote dichtgesmeerde brei. Maar dit heeft zeker de potentie om uitgebracht te worden op een leuk technolabel. Suc6
We houden contact...:D
 
jaja hijs wel vetjes.
ik denk dat deze het wel goed zou doen in een duister kraakpandje. 8)
maar dan moet wel die kick harder!!!! :dj:

greets isnieZot
 
Yeps ... ik had um eerder al eens beluisterd en vind um flink en lekker experimenteel. Maar hij is errug hard !! Vooral in het laag .... en je hebt 'hard en hard' als je snapt wat ik bedoel ? Deze bas is van kleng kleng kleng hij is heel erg mid ..... in de gehele track zit veel mid. Als je van die mid kick nou eens een vette laage stamper maakt ... heb je een aantal voordelen 1 je kick komt veel vetter over want je plaats um in een gebied (laag) waar het nog niet zo 'druk' is.
2 een mid kick neemt veeeel mid ruimte in ...... door die te verlagen hou je veeeeel mid ruimte over waardoor je beter kan mixen :)

Teminste dat zou ik doen. :D

Verder vind ik um erg geslaagd en oke !!!!!!!!
 
Back
Top