a nee weer zo'n techno track

DJ_LecZ

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2003
Berichten
733
Locatie
NB
Daar is ie weer , hoe zal ik het/hem/haar noemen , warehouse techno(ivm die reverb) denk ik . Ben zeer benieuwed wat jullie er van vinden !!Commentaar is altijd leuk en welkom!
Groeten LecZ THX Edmond!



LecZified.mp3

ps wie weet welke software ik gebruik ,kom maar op!
 
Laatst gewijzigd:
Ik had het over software

Ik had het over software

Origineel geplaatst door Bass
Magix Music Maker !! :D


Ik had het over SOFTWARE niet wat je van mij vindt!
Hiha Lol
 
Dit is echt een verdomd lekkere track! Vooral dat ie zich zo blijft ontwikkelen is erg leuk. Het is echt een nummer, ipv wat sommige mensen als 'DJ-Tools' ofzoiets zouden omschrijven. Ga zo door.
 
wow!

denk dat ik warehouse-techno wel erg leuk vind dan!

jajajajaja zeker cool... lekker apart ook hoor. ik hou wel van die 'chemische' sound :)

als ik straks thuis ben ga ik hem eens vol open luisteren op mijn monitoren want ik luister nu via gewone pc speakers en daarover bekritiseer ik hem liever niet op kwaliteit.

Maar zelfs op deze speakers klinkt hij al zeker goed, dus dat is wel een pluspunt he :-)

Ik zou zeggen: "meer van deze shit pleazzzzzzzzzzzz'

keep it up :halleluja :okdan:
 
kappen met muziek maken

kappen met muziek maken

Je kan beter kappen met muziek maken :halleluja
 
holy sh*t.. dit is f**king nice work! ;)

welke software is het nou? 8)
 
Lekker! Alleen ietsje meer Bass-kick?! 'k Vond de bass-drum een beetje (te) veel op de achtergrond..
 
Oke dan

Oke dan

Nou das nou reason , maar zonder de soundfactorybank ,( die heb ik wel maar weiger die te gebruiken , dat doet toch iedereen al?) Veelal Machinedrum Elektron , gitaar amp simulatie en veel delays ......ays .......ys.....s.Tof dat je hem wel lekker vind klinken !!! Oja ik exporteer meeste tracks als zijnde 96 / 24 formaat , echter heb ik een soundblaster audigy (jaja, ik weet het creative ruis is copirighted, maar toch) Heb vandaag een terrortech ews 88 ofzo aangeschaft dus de verwachtingen zijn hoog ....komt goed!!! Groeten LecZ
 
Re: kappen met muziek maken

Re: kappen met muziek maken

Origineel geplaatst door G-Force
Je kan beter kappen met muziek maken :halleluja

En jij kan beter beginnen ....Aangezien je heel wat meer apperatuur hebt dan mij , mmm heb ik zo wat ?????? bij jou muziek punk
 
was nieuwschierig dus dacht ff luisteren..(maar het is me ding niet ..eerlijk is eerlijk)
dan toch maar een persoonlijke mening....+ wat vragen

beetje koude track,waar is de emotie?
warehouse techno?is dat een nieuwe term?
het ragt maar door en door,af en toe een leuk ffect dat vind ik dan wel weer k:)
mischien wordt ik te oud,maar dit is tegenwoordig techno?..gewoon een vraag
wat ik leuk vind aan je track zijn de fx
kan me ook wel voorstellen dat mensen uit hun dak gaan hierop.
de distortion is leuk,de bitcruscher ook,dat is machine drum? mooi ding dan.

succes

:yamaha:
 
12 jaar techno

12 jaar techno

Omdat ik al 12 jaar samenwerk met Belgies beste en meest gekende Techno-dj's, kan ik wel een woordje meespreken over het gegeven techno.

Dit is idd een errug geslaagde track, en ik heb slechts 1 opmerking !

Waar zit de kick ? DOK DOK DOK DOK ????? Die droge harde techkick ? Niet dat watje dat er nu inzit.

Gooi die er effi in en dan kan het voor mijn part zo op vinyl !
 
Ehhh, dit heet geen techno.

Techno is en blijft uit detroit komen, met als pioniers Juan Atkins, Derrick May, Carl Craig e.d.

Ik vind het kaal, hard en gaat meer de kant richting terror of noise op.


Doet me een beetje denken aan de tijd van mononom, maar dan slechter.
 
ojA

ojA

Origineel geplaatst door Mostatic
Ehhh, dit heet geen techno.
Techno is en blijft uit detroit komen, met als pioniers Juan Atkins, Derrick May, Carl Craig e.d.
Ik vind het kaal, hard en gaat meer de kant richting terror of noise op.
Doet me een beetje denken aan de tijd van mononom, maar dan slechter.

Techno of niet , het beestje moet een naam hebben niet dan? Euh detroit , volgens mij komt speedy J uit rotterdam hoor , is dat dan wel techno? Groeten LecZ
 
Echt supervet. Vind dit echt kwaliteit. Geluiden zijn ook erug lekker. Ben eigenlijk niet zo'n techno mens, maar hier kan ik niet genoeg van krijgen.
 
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Techno of niet , het beestje moet een naam hebben niet dan? Euh detroit , volgens mij komt speedy J uit rotterdam hoor , is dat dan wel techno? Groeten LecZ

Techno is onstaan in Detroit. Dat wil niet zeggen dat mensen buiten Detroit geen techno maken. Er zit weldegelijk een verschil in wat men onder techno verstaat. De een vind scooter techno de ander speed J.
Daar zit het nu juist in, techno is een bepaalde sound / sfeer. Scooter is geen techno dat heeft die sound / sfeer niet zoals transmat platen e.d.
Jeff mills, speedy J e.d. is ook techno weliswaar harder heeft wel die bepaalde techno sound / sfeer.

ps
Speedy J = Jochem Paap en woont in Rotterdam
 
Voor mij is dit ook precies te techno waar ik me tegen afzet. Emotieloos, Geen FUNK.

Maar toch zit ie vrij complex in elkaar, dat mag ik wel aan deze track.
Maar is het nou echt teveel gevraagd om er een bassline of een string in te doen, zodat het een klein beetje bezieling krijgt?????????
 
nee hoor

nee hoor

das niet teveel gevraagd hoor bobaphat
Ik heb ook wel aardig wat tracks met gevoel gemaakt en met strings check: Sounds n Scapes
veel luister plezier. groeten vanuit een met zonovergoten brabant 8)
 
"Holy Woofers!" dit klinkt lekkkerrr.. lekker progressive en idd industriaal.. flanger break klonk best bizar op mn surround.. net als de bassdrum,daar mag idd nog een beetje aan "Getweaked" worden.. wat. minder feedback... ik ga um ook zeker ff in een oefenruimte testen.. "Keep up the good work!" zo bizar heb ik reason iig nog (net) niet gekregen... :dj:
 
klinkt zeker lekker dit dus dikke plus voor de opbouw en geheel

enige wat ik wel wat minder vind ik is de uitmix eerlijk gezegd:
- beetje teveel delays en revrbs, verzuipt het geheel in en dan verlies je een beetje de attack van het geheel.
- beetje beter eq'en zuo ik zeggen, geluiden dus wat meer onhoog of omlaag drukken, om ze zo net wat
meer hun plaats te geven.
- de kick moet je wat duidelijker naar voren laten komen en wat meer compressen om het eenechte kracktschop
te geven ;)

maar ff daarbuiten klinkt dit zeker niet slecht, lekkere harde fx techno zou ik het haast noemen (owneej nog een hokje erbij ehehe) bedoel het meer in de zin van dat het niet alleen maar uit percussie bestaat (heeft wat weg van de oudere pcp dingen eheheh)
 
Back
Top