Enkel positieve reacties a.u.b.

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.811
Locatie
Nr. 9
Nee hoor spui je gal maar dit flansde ik even in elkander
Om te gebruiken als underscore voor iets wat ik nu maak
(filmpje over grote bouwwerken)
en geen geld heb voor pro's
Dit is geen muziek maar muzak puur FX bejag sang
Kan ik er nog iets aan doen?
BVTNX
:halleluja

dit
 
Leuke track... (positief genoeg?)

Nee, ff serieus, het klinkt fijn, melodietjes passen goed bij elkaar en de mix zit naar mijn mening goed in elkaar.

Over wat voor bouwwerken gaat het trouwens?
 
ik vind alleen de saws in het begin niet zo erbij passen, want de rest van het nummer is best percussief (: en dat is heel erg cool.
 
Vind het beetje saai, of dat nu typerend is voor muzak weet ik niet..

Misschien kan je het spannender maken door ergens op de helft ineens de beat weg te draaien, en een "dreigende" pad laten zwellen bijv.. zeg maar iets waar je vanaf de start op wacht, en als 't is geweest dat je het nog een keer wilt horen.. als onderdeel van de loop.

Verder wel kalmerend ja :)

Maar of dat nu past bij een filmpje over grote bouwwerken... mag naar mijn mening wel wat spannender en uitdagender, want dat zijn grote bouwwerken, die moeten spanning (en ontzag) opwekken ipv slaap verwekken.

Mss wat heftige(re) percussie/drums af en toe, wat metalige (construction-)geluiden, spannend onaards padje die af en toe de kop opsteekt, een enkele galm/echo uitspatting op een snare enz enz als het maar spanning opwekt maar weer niet teveel afleidt van het filmpje! Anders wordt het muziek met film, ipv film met muziek :)

Wordt er nog gesproken over de muziek heen?

succes!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top