Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
szjxmocwapzq4e1qtmh5euq.png

Ah, da heb ik in m'n hoofd zitten.... X 3, en dan met ietsje meer kanalen... vandaar de chaos.. :D

de coalitie is voorbij, mpc60 en aanverwanten hebben zichzelf weer teruggetrokken, wat er overblijft is dit op het moment.

attachment.php

Dikke shit weer Niels!
 
Ah, da heb ik in m'n hoofd zitten.... X 3, en dan met ietsje meer kanalen... vandaar de chaos.. :D

Ik heb ook een keer een uitgebreid patchschema gemaakt. Vergeet er alleen elke keer op te kijken... :)
 
Ik zal binnenkort - als de Roland MC505, Juno G en D20 - bnnen zijn, ook weer een mooi foto maken van de W.A.H.-Studio.

Phochos
 
Ik heb ook een keer een uitgebreid patchschema gemaakt. Vergeet er alleen elke keer op te kijken... :)

Nadat ik die van mij had gemaakt, en ik nieuwsgierig was naar de routing die een vriend van me hanteert, had hij ook één gemaakt van zijn setup.
Een andere vriend van me wil het eigenlijk ook wel van al zijn spul, omdat je al gauw vergeet hoe de "flow" ook alweer was ( ik iig wel ;) ) en kijken naar eventuele aanpassingen / verbeteringen.

Ik vind het ook erg interessant om te zien hoe anderen hun apparatuur aansluiten, het zou leuk zijn als meer mensen ook zoiets maken of posten.

Idee voor een thread?:
Post een schema van je gearrouting :eureka: 8o) ( of iets dergelijks )
 
Sfeer is de helft de rest komt dan vanzelf wel.



Die is niet van mij ;) die is van een vriend van mij, wel leuk voor stem sampletjes en regen geluidjes :D



Neuh, nog lang niet, Wat je daar ziet zijn van boven naar beneden:

AD-202
UE-405
UE-400 v1
UE-400 v1
HD-1000
GE-3101

Allemaal Ibanez, maar in de serie heb je nog een andere (overdrive) versie van de UE-400. Die zou ik wel graag willen hebben maar is lastig te vinden. evt te ruil voor een UE-400 distortion versie ;)

En dan heb je nog de AD-220, AD-230, UE-700 etc.
(UE-300/305 ook leuk)

erg ibanes erg / leuk /tof ..soms best betaalbaar ipv roland vintage fx
bv die ad220e200 enso analog 19 inch delays zijn wel weer 200a205.- eubest veel cash erg gelikte , dikke delay

mooie colors ..united daaro rsb ..henkie ;-]
 
Zag ik iemand naar plaatjes vragen? Laat ik dan ook mijn crib maar 's showen... :D



Crib.JPG

aTpjj4nXr_3VITIQSuLHb32zvtlOIYQYk2J-IQXN4e0

Formant.JPG


Synths%201.JPG


Synths%202.JPG


Rack%203.JPG


Desk%201.JPG


RAck%202.JPG



hmm hoop pix re posted ...uh die met dat rack met die banan stekkers [fx rack ofso ] wats dat ??
ben benieuwd
 
Nadat ik die van mij had gemaakt, en ik nieuwsgierig was naar de routing die een vriend van me hanteert, had hij ook één gemaakt van zijn setup.
Een andere vriend van me wil het eigenlijk ook wel van al zijn spul, omdat je al gauw vergeet hoe de "flow" ook alweer was ( ik iig wel ;) ) en kijken naar eventuele aanpassingen / verbeteringen.

Ik vind het ook erg interessant om te zien hoe anderen hun apparatuur aansluiten, het zou leuk zijn als meer mensen ook zoiets maken of posten.

Idee voor een thread?:
Post een schema van je gearrouting :eureka: 8o) ( of iets dergelijks )

Ik zeg: Be my guest!
Dan zal ik mijn gare schema (dat allang niet meer up-to-date is) ook posten! :)

Ja interessant !:okdan:
 
Lijkt wel ik of hier de boel loop te spammen :D

Maar verlopig ff de laatste, hier met 100m deel II erbij.

dsc_4210_190.jpg


Echt wut de fuk man! Shiiiiiiiiiiiiiiiiit, ik durf te wedden dat menig lurker met zn hand in zn broek, vol afgunst naar je fotootje zit te staren. Dammmmm dude! AUDIOVOORBEELD PLEASE! :D
 
Echt wut de fuk man! Shiiiiiiiiiiiiiiiiit, ik durf te wedden dat menig lurker met zn hand in zn broek, vol afgunst naar je fotootje zit te staren. Dammmmm dude! AUDIOVOORBEELD PLEASE! :D

lkkr sfeervol fotoautjuh ook ..knapwerk
 
Hoeveel meter tape heb je ongeveer in huis denk je? :P
 
Hehe ja, nog een restantje van toen Ruud hier was. Contactspray kun je soms wel gebruiken tegen oxidatie. Als je maar (liefst) eerst de boel schoonmaakt en na gebruik in ieder geval het achtergebleven residu weer weghaalt.

Meter tape... erm... geen idee... er zit 762 meter op een NAB spoel (meer op een pancake)... Er valt nog wel tegenop te dieselen, denk ik ;)
 
En zie ik daar een busje contactspray? Foei!

In Doornroosje staat er standaard zo'n busje naast de Crest... geeft de bezoekende technicus altijd 'n heel goed gevoel. :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top