Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
i look forward to it !:okdan:
 
Even snel een klein nummertje.

Heb laatste wat Jean Michel Jarre gecovered met de M3 vind hem persoonlijk toch wel aardig gelukt.

Dit is voorlopig even het laatste nummertje wat ik post, zie het als een opvullertje, omdat ik nu even goed aan een eigen track ga werken!

vind persoonlijk het stuk vanaf 0:45 tot het einde wel erg goed van mezelf, Paar lagen drums en het klinkt al aardig!
 

Attachments

  • Chronologie IV.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 62
Echt wat een kermistune weer zeg.
 
Gheheh,. lach maar boys,.. maar geef die jongen goeie gear en een paar jaar en je kunt geen lift meer instappen zonder zijn tracks te horen!
 
Gheheh,. lach maar boys,.. maar geef die jongen goeie gear en een paar jaar en je kunt geen lift meer instappen zonder zijn tracks te horen!
het 'voordeel' van onze tijd was dat er nog geen internet was, we konden dus ook niet ons aller-aller-aller eerste plaatje meteen posten :D

maar inderdaad, als ie goede gear/geluiden heeft en een goede softsequencer waar ie alle noten recht kan trekken etc dan kan het wel wat worden...
 
d'r zit best gevoel in. valt me reuze mee.
zou de zeikers links laten liggen, gewoon muziek blijven maken en niet meer alles posten.
misschien ook eens overwegen om met "n paar mensen wat vaker te spelen , helpt vaak om net dat stukje erbij te leren waar je zelf anders moeilijk aan toe komt.
dat van die "cursusje volgen" blijft trouwens wel als tip overeind als je meer over midi/synth's componeren en arrangeren wilt leren.
 
Wat sunny zegt. Trouwens Chronologie klinkt wel lekker vrolijk 90's gametuneachtig. Daar hou ik van. Lekker doorgaan met klooien
 
Dat vind ik nou leuk! Kijk en vergelijk, bij deze mijn cover van dat nummer:

YouTube- Chronologie IV on a Yamaha PSR-S550


Een vriend van me dacht serieus dat dit een echt nummer was van Jean Michel jarre(en ook uitgevoerd door deze artiest)

En je speelt goed, erg goed, vind ik! goed gebruik van de registratiebanken(die gebruik je toch onder het display?)
 
Ik speel alles in met cool edit, geloof je me niet? Stuur me maar een PM, Dan maken we een afspraak, kan je langs komen.

Gebruik je nu nog Cool Edit, je had toch een sequencer?
 
Is tyros1990 jouw identiteit? dat zeg ik, bord voor je kop. Als je een beetje zelf spot hebt kun je toch wel het goeie eruit halen hoop ik, maar laat ook maar zitten en blijf dan lekker op deze toer door gaan.

Tyros1990 is niet mijn identiteit natuuriljk.
Maar ongeveer 80% van het forum weet mijn echte naam.
 
Tyros1990 is niet mijn identiteit natuuriljk.
Maar ongeveer 80% van het forum weet mijn echte naam.

Oke sorry dan dat ik je muziek afkraak, ik wist niet dat je een bekende muziekant was. Veel plezier er nog mee :okdan:
 
nou het was wel erg goed bedoelt, misschien wat te direct gebracht ?
de interesse is er wel degelijk, ook voor de muziek.
zou een schriftje met de meest handige tips , en dan inderdaad, werken, en de frequentie van publiceren wat dimmen, en werken , en studeren, en vooral speulen !
 
Oke sorry dan dat ik je muziek afkraak, ik wist niet dat je een bekende muziekant was. Veel plezier er nog mee :okdan:

Ben absoluut niet bekend, maar ik sta al op tig sites en mijn naam is bekend door Hyves/Youtube!
 
nou het was wel erg goed bedoelt, misschien wat te direct gebracht ?
de interesse is er wel degelijk, ook voor de muziek.
zou een schriftje met de meest handige tips , en dan inderdaad, werken, en de frequentie van publiceren wat dimmen, en werken , en studeren, en vooral speulen !


Ik ben al bezig met een kladblokje in 7 met daar in alle tips die me in dit topic gegeven worden/gegeven zijn.

Dat publiceren doe ik sowieso al niet meer zo veel.. althans, die chronologie is echt even het laatste wat ik voorlopig post qua nummers, omdat ik me echt even lekker wil concentreren op een goede Clapton achtige track(Zeker nu mijn gitaar spel vooruit gaat).
 
Dat publiceren doe ik sowieso al niet meer zo veel [...], omdat ik me echt even lekker wil concentreren op een goede Clapton achtige track(Zeker nu mijn gitaar spel vooruit gaat).

Maar tot nu toe wat we allemaal horen zijn 20-30 secondjes clipjes zus en zo gemaakt, en dat gaat zo door. Waarom maak je muziek dan?

Concentreren op een goede Clapton-achtige track voor een beginner maakt het duidelijk hoe iemand ignorant kan zijn (om niet arrogant te zeggen)!
 
Maar tot nu toe wat we allemaal horen zijn 20-30 secondjes clipjes zus en zo gemaakt, en dat gaat zo door. Waarom maak je muziek dan?

Concentreren op een goede Clapton-achtige track voor een beginner maakt het duidelijk hoe iemand ignorant kan zijn (om niet arrogant te zeggen)!

Ik bedoel niet zo zeer clapton achtig qua spel of zo, maar een beetje qua setting.

Wil proberen een simpel dingetje te maken met wat gitaar akkoordjes een brush drum en een bass lijntje, om maar wat te noemen.

Het is niet zo dat ik denk van hèèèy ik ga even een 2e cocaine maken of zo, nee ik wil in een eigen track wat elementjes proberen te verwerken.
 
als ik me de chronologie goed herinner, was er eerst iemand die veel nummers publiceerde op een treat en na wat kritiek daarop van andere begon ie z'n eigen treat.
snap dus niet dat de mensen die eerst ook al kritiek uitten, nu hem gevolgd zijn naar zijn eigenste treat ?
als je het niks vind , laat hem dan. tis geen vrijschieten op de kermis toch ?
( geef toe dat het soms bijna hilarisch wordt, alles wat hier te lezen valt, maar toch, er zijn zoveel leuke andere topics en zoveel snode en /of lieve lieden die wel wat aandacht vragen )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top