Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ok, even een regeltje wat ik overal hanteer...

Ik hou er niet van als er dingen worden achter gehouden..
Als je iets te zeggen hebt over mij of over mijn spel, gewoon zeggen.... desnoods in PB, dat boeit me niet... maar hou niks voor me achter.
 

Even wat harder opgenomen... nog steeds niet optimaal, maar dat komt wel:)
 
Enne 6:
De speakers staan zo`n 1,5 meter van de camera vandaan. maar aangezien het al laat is is het onverstandig om het nog hard te zetten:P
 
Als ik pink floyd ga coveren, krijg ik boze reactie`s over me heen, Pink Floyd is heilig!



,.......................:? nee joh! hup! go for it! niet zo onzeker zijn hoor bradley? of tyros? aanpakken! net zoals je vragen!
 
Nee, het is vrij simpel.. ik kan aardig mijn weg vinden op de toetsen... maar sommige nummers blijf ik af...
 
Ik heb NOG NOOIT en dat meen ik serieus, een nummer van Pink Floyd gespeeld, alleen het baslijntje van Money op een D-20:D
 
Ik heb NOG NOOIT en dat meen ik serieus, een nummer van Pink Floyd gespeeld, alleen het baslijntje van Money op een D-20



ah joh! gewoon doen... ik durf mijn klote herrie ook niet te posten hier! (dappere man dat je bent!).....;{
 
deze draad is trouwens echt net een bar; er wordt voornamelijk des avonds en des nachts gepost :baco::biertje:
 
inderdaad, vroeger ging ik een frietje pakken na het uitgaan, nu pak ik een nieuwe hit van brad !
 
Ik moet entree vragen..
hmm :D
 
Hey tyros, weet jij wat een goede toonladder is om een beetje carabean-feel te krijgen? Ik zag hier laatst ergens een trackje staan met zoiets maar ik kan m niet meer vinden. :)
 
Shit.... dat durf ik niet te zeggen:D.
Ik kan spelen, maar heb geen kaas gegeten(haha:D) van toonladders, ken alleen de C toonladder:O
 
Al 2 dagen niks meer gehoord van de persoon die mijn DX-7 wilde kopen. weird....
 
nog anderhalve dag en de thread zit aan de 1000 posts :D
Al 2 dagen niks meer gehoord van de persoon die mijn DX-7 wilde kopen. weird....
misschien geeft dat je wat bedenktijd om hem toch maar niet weg te doen?
ik weet niet wat je er voor hebt betaald en waar je hem nu weer voor weg doet...?
 
nog anderhalve dag en de thread zit aan de 1000 posts :D

Rond uit belachelijk natuurlijk als je der even over nadenkt, en dan nog te bedenken dat er zoveel mensen zijn die wel serieus vragen stellen en dingen wel willen aannemen maar gewoon 3x hun draadje omhoog moeten schoppen voordat er uberhaupt een keer op gereageerd word. Deze draad is een beetje een weerspiegeling van de Sf commune als je het aan mij vraagt
 
Shit.... dat durf ik niet te zeggen:D.
Ik kan spelen, maar heb geen kaas gegeten(haha:D) van toonladders, ken alleen de C toonladder:O

Das nou weer jammer, weet je nog op welke pagina je die had staan, of hoe ie heette?
 
Rond uit belachelijk natuurlijk als je der even over nadenkt, en dan nog te bedenken dat er zoveel mensen zijn die wel serieus vragen stellen en dingen wel willen aannemen maar gewoon 3x hun draadje omhoog moeten schoppen voordat er uberhaupt een keer op gereageerd word.
tsja sommige mensen hebben de entertainer in zich... om het zo maar ff te zeggen :D
en daarbij is het ook zo dat posts die deze thread min of meer bekritiseren ook bijdragen aan dat aantal...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top