Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Van mijn vingers :D
 
attachment.php
 

Attachments

  • ____KAAS.jpg
    ____KAAS.jpg
    59,9 KB · Bekeken: 45
"hitsige blauwaderige zoekt lekkere mozarella om samen te stremmen"
 
Anuskaasje 8)
 
Ben je homo? Niet dat daar iets mee mis is.
 
Ben je homo? Niet dat daar iets mee mis is.

Volgens mij hoeft dat niet direct zo te zijn; gezien de titel van dit topic verkeert meneer Tyros momenteel in een experimentele fase, waarbij in de inhoudelijke discussie reeds snel duidelijk wordt dat meneer deze zojuist genoemde fase in de bradste zin van het woord neemt, waardoor het door mijn persoon niet als geheel ondenkbaar geacht wordt dat hij eveneens seksuele escapades wellicht niet schuwt bij zijn enthousiaste doch tevens regelmatig wispelturige handelingen met betrekking tot het experimenteren van onze grote vriend, het Synthforum- kijkcijferkanon, al wil ik daar direct de disclaimer aan toevoegen dat ik hier zelf totaal geen aanwijzingen voor heb kunnen ontdekken, waarbij hopelijk duidelijk zal worden dat ik bij geen van diegenen die deze tekst hebben kunnen aanschouwen de indruk heb willen wekken dat Tyros1990 welk een seksuele voorkeur dan ook geniet.
 
Volgens mij hoeft dat niet direct zo te zijn; gezien de titel van dit topic verkeert meneer Tyros momenteel in een experimentele fase, waarbij in de inhoudelijke discussie reeds snel duidelijk wordt dat meneer deze zojuist genoemde fase in de bradste zin van het woord neemt, waardoor het door mijn persoon niet als geheel ondenkbaar geacht wordt dat hij eveneens seksuele escapades wellicht niet schuwt bij zijn enthousiaste doch tevens regelmatig wispelturige handelingen met betrekking tot het experimenteren van onze grote vriend, het Synthforum- kijkcijferkanon, al wil ik daar direct de disclaimer aan toevoegen dat ik hier zelf totaal geen aanwijzingen voor heb kunnen ontdekken, waarbij hopelijk duidelijk zal worden dat ik bij geen van diegenen die deze tekst hebben kunnen aanschouwen de indruk heb willen wekken dat Tyros1990 welk een seksuele voorkeur dan ook geniet.


Hulde! :halleluja En ik ben het nog eens met je eens ook!
 
F*cking hell...
 
dat ik hier zelf totaal geen aanwijzingen voor heb kunnen ontdekken,dat Tyros1990 welk een seksuele voorkeur dan ook geniet.
dat vind ik nou wel sneu, kan me toch niet voorstellen , oprecht, dat .....geen enkele seksuele voorkeur geniet.
niet dat mij dat, wat dan ook, aangaat, overigens.
 
Ik ben hetero.
En al 19 jaar single, vandaar ook al mijn tracks :P

Die keelpijn is waarschijnlijk keel ontsteking, omdat een vriend van mij die keel ontsteking heeft, een slok water nam uit mijn flesje... dusja, snel opgelopen.

Ben nu wel 2 dagen vrij.
 
Ik ben hetero.

Kijk, dat weten we dan ook weer 8o
Gelukkig maar, anders konden we echt niet verder met deze topic :Z

Maak je wel eens wat Pink Floyd ?
 
Ja doei,..

Als je direct contact met dat matras overleeft lijkt t me stug dat je van een slokje verkouden water ook maar 1 kuchje oploopt!
 
CGjoe :okdan:
Van die gast heb ik nog mijn PSR-530 gekocht.
Was 40euro.

Toffe gast op het eerste gezicht, liet me nog z`n Motif ES zien :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top