Tyros tries it all!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nou....sinds ik hoor dat ie de mixer heeft gesloopt die ik hem gaf....weet ik niet of ik hem wel in ons huis durf te laten komen :D .....
 
Ja, Ik heb een mengpaneeltje...... nou ja eigenlijk had..
Gekregen van een aardig Forumlid
Betreft een: Phonic MU1722X

Deed hem vorige week aan en ik hoor een luide POK! en hij is niet meer aan te krijgen..

Hmm... mislukte aanslag waarschijnlijk... 8)
 
Ja, Ik heb een mengpaneeltje...... nou ja eigenlijk had..
Gekregen van een aardig Forumlid
Betreft een: Phonic MU1722X

Deed hem vorige week aan en ik hoor een luide POK! en hij is niet meer aan te krijgen..
Ik kijken of het de zekering in de voeding was, en dat was het niet...

Maar eens kijken voor een andere oplossing.. want balen is het wel, was een fijne mixer..


Hebbie hem op 380 V aangesloten?? :)
Hoe krijggie ut weer voor elkaar :)
 
bradley, hoe zit het met je buurman ondertussen ?

Heeft de renovatie geholpen voor minder geluidsoverlast ?

Buurman is al lang en breed weg :okdan:
 
nou....sinds ik hoor dat ie de mixer heeft gesloopt die ik hem gaf....weet ik niet of ik hem wel in ons huis durf te laten komen :D .....

hehe :D
Ik weet niet wat er was met die mixer.

Had alles ingeplugd en het werkte ook ruim 1 week echt goed!(nog heel erg bedankt :) )

En ik zet hem vorige week aan, ik hoor een korte soort klop(Zeg maar wat je hoort als je een speakerkabel opeens uit je boxen trekt terwijl ze nog aanstaan).

En hij stopt er mee...... balen!
 
Ik ben inmiddels wel weer toe aan een nieuw trakkie van Bradley, heb je d'r al weer eentje voor mekaar jongen? :okdan:
 
Ik ben inmiddels wel weer toe aan een nieuw trakkie van Bradley, heb je d'r al weer eentje voor mekaar jongen? :okdan:


Nee, Heb nog ff niks nieuws.... komt wel weer, maar heb ff geen inspiratie meer.
 
Nee, Heb nog ff niks nieuws.... komt wel weer, maar heb ff geen inspiratie meer.


Ik struikel dan echt over het woordje: meer.
Hoeveel inspiratie kan een mens nodig hebben voor 30 sec ringtone voor de Nokia 6110?
Quickly Keanu!, call me on my mobile!


Ik denk dat de buurman ook geen inspiratie meer had :)
 
Ik struikel dan echt over het woordje: meer.
Hoeveel inspiratie kan een mens nodig hebben voor 30 sec ringtone voor de Nokia 6110?
nou, maak jij er eens 1tje dan :P en als het mislukt dan poep je hem maar in de kutthread :mexico:
deze draad popt niet op bij jou onder recente discussies op de voorpagina?
wat zou dat dan? het is maar 1 regeltje met een title...
ik kijk zelf zelden tot nooit op de frontpage maar kom altijd binnen via "Berichten van vandaag"...
 
Audio valt niet te quantizen toch?
En ik heb nog steeds geen Midi 2 usb device!

Manmanman,.
Je speelt gewoon die zooi in in een sequencer naar keuze,..
En dan druk je op quantize,..
Daarna laat je die zooi via midi afspelen door die sequencer,..
Dat neem je op,.
En dan ga je pas posten!
hoe moeilijk kan t zijn?

Werkte jij niet in een muziekwinkel?

edit::stupid
 
hij heeft geen midi mogelijkheid toch?
het is "Tyros tries it all" en niet niet "Tyros try's it all".
die title heeft ie (uit zijn vorige thread) direct overgenomen van Demian :D

laten we hopen dat braadslee weer snel met zo'n lekker fijn lied komt zodat een aantal mensen geen alternatieven hoeven te zoeken...
 
Laatst gewijzigd:
Die avatar ook echt..

die van 6 veranderd he? zag ik net ineens, leipe shizl!
is het een rastafarian in gangsterdisguise? of is het een braadslee?



Manmanman,.
Je speelt gewoon die zooi in in een sequencer naar keuze,..
En dan druk je op quantize,..
Daarna laat je die zooi via midi afspelen door die sequencer,..
Dat neem je op,.
En dan ga je pas posten!
hoe moeilijk kan t zijn?

Werkte jij niet in een muziekwinkel?

edit::stupid

HUppa, en de 401ste keer dat de midi/quantize tip wordt gegeven.
hehehm ik denk dat het nog een keer of 600 duurt voordat ie ut doorkrijgt!


En vermoedelijk komt er nu een uitspraak als;
Ik doe heus wel wat met jullie tips, en, DE kraker der uitspraken; wacht maar, het komt goed.
:koffie::koffie:
 
Audio kan je niet quantizen......
Hoe wil ik dat opnemen en via MIDI afspelen?, Audio naar midi gaat niet, althans niet naar behoren, en dit resulteert in allemaal piano`s(Spoor 1 is bij midi de melodie dacht ik) die door elkaar spelen.
En ik heb geen.......... ach laatmaar!
 
Heb je geen synth met midi in en out?
Dan nog een midi in en out op je compjoeter, neem de midi noten op in je sequencer, speel ze daarna af met je sequencer en stuur de midi noten naar de in van je synth..
De audio zal daarna uitgestuurd worden naar je interface/mixer weet ik veel wat je gebruikt en voilla, Bradslee heeft gekwanitiseerde biets.
http://www.soundonsound.com/sos/1995_articles/aug95/midibasics1.html

Oja.. Audio kan je wel degelijk quantizen..
 
Audio kan je niet quantizen......
Hoe wil ik dat opnemen en via MIDI afspelen?, Audio naar midi gaat niet, althans niet naar behoren, en dit resulteert in allemaal piano`s(Spoor 1 is bij midi de melodie dacht ik) die door elkaar spelen.
ok, dus je weet helemaal niets van midi of audio bewerking, daar is niks mis mee, maar dan weten we dit als uitgangspunt bij het antwoorden.

Maar wat wil je nu bereiken via het posten hier op het forum? Wil je:
- laten horen wat je maakt?
- complimenten over hoe goed je speelt?
- tips over hoe je je tracks soundwise kan verbeteren?
- tips over hoe je speeltechnisch beter kan worden?
- tips over hoe je muziek maakt met de computer?
- tips over produceren?

Het is niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat heel veel reacties (ook hier in deze thread is 99 procent weer off topic) voortkomen uit het feit dat het echt compleet onduidelijk is wat je nu echt wilt met die threads van jou.

Als we weten wat je wilt bereiken dan kunnen we ook in die lijn antwoorden geven, nu geeft iedereen maar in het wilde weg wat tips die hoogstwaarschijnlijk helemaal niet in de lijn van jouw (door ons niet begrepen) bedoelingen liggen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top