2Caudio: nieuwe reverb

http://www.2caudio.com/products/aether/http://www.2caudio.com/products/aether/demo/2C_Aether_1.0_BerlinLarge_Main1.png

Nu ook met Group Buy - hij staat al op $125!

attachment.php
 
Last edited by a moderator:
First and foremost, Aether sounds absolutely incredible. We believe it is one of the best sounding reverbs on the market. Period. The rest is just detail.

zo, ik ben overtuigt 8o)
 
welke versie is dit? en wanneer word hij gelanceerd (of is dat misschien al gebeurd) ?
 
Demo's klinken erg mooi. Wel stevig prijsje!
 
ik was ook wel onder de indruk (en dat ben ik niet snel met plugs)
 
Demo's klinken erg mooi. Wel stevig prijsje!

Als ik de reacties moet geloven, is dit een ERG goede reverb plugin.

En je kunt hem tot het einde van deze week goedkoper krijgen door aan te sluiten bij de groupbuy. De prijs is nu $124,95. En dat vind ik persoonlijk niet eens zo duur.

Ik neig ernaar om me aan te melden voor die groupbuy. Heb net een mailtje gehad dat de periode verlengd is. Tot 1 mei 2009 kun je aansluiten.
 
Bericht door een moderator:
group buy even toegevoegd, meer zielen = meer vreugd
 
Eerst wil ik hem in de mix horen, dan weet je pas of het een goede reverb is. Demo's op het internet heb ik niet zoveel mee...
 
Eerst wil ik hem in de mix horen, dan weet je pas of het een goede reverb is. Demo's op het internet heb ik niet zoveel mee...


Ik zou zeggen, download de demo ;)

(erg kazige demo's . . brrr)
 
iK ZOU ZEGGEN KOOP EEN HARDWARE REVERB.

Sta jij nu opeens in zeikmodus?
Wanneer leren mensen nu eens gewoon omdraaien en weglopen als een product ze niet aanstaat?

Jij moet blijkbaar perse niet één maar zelfs twee keer moeilijk doen. Get a life zeg! :kont:

Ga maar een Lexicon PCM91 ofzo kopen.......dan koop je ook algoritmes op een DSP chip. Dat is echt een fundamenteel verschil met een plugin inderdaad.
 
iK ZOU ZEGGEN KOOP EEN HARDWARE REVERB.

Dan heb je leuke software in een 19" uitvoering..... Of het moet een tape of spring reverb zijn natuurlijk, maar dan heb je nooit deze mogelijkheden.

Ik vraag me trouwens af of het wel mogelijk is om IR's te laden. Op die site lees ik namelijk dat het niet met impulse responses werkt. Er staat een download link bij, voor een demo, dus ik ga er binnenkort zelf achterkomen :P
 
Ga maar een Lexicon PCM91 ofzo kopen.......dan koop je ook algoritmes op een DSP chip. Dat is echt een fundamenteel verschil met een plugin inderdaad.

Maar nee hoor, het zijn die zijdezachte, wollige, gestyleerde 12-bit DA hardware convertoren die het hem doen. De software van een Lexicon is verwaarloosbaar.
 
Maar nee hoor, het zijn die zijdezachte, wollige, gestyleerde 12-bit DA hardware convertoren die het hem doen. De software van een Lexicon is verwaarloosbaar.

De hele reactie ging erom dat mensen het de laatste tijd constant nodig vinden een topic te vermoorden met gezeik.

Jij pikt daar precies die ene regel uit op die het minste gewicht heeft. :D

@OJS: Ik ben voor die prijs mogelijk toch ook wel geinteresseerd. Ik heb gisteren de demo even gedownload en ga die vanavond eens flink proberen.
 
Back
Top