Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Uiteraard heb ik niets tegen nieuwe leden, zou ook niet weten waarom want we zijn allemaal een keer met onze liefhebberij begonnen en we leren allemaal nog steeds. Daar komt bij dat er genoeg nieuwe leden zijn met veeeeeeeel meer talent als ik, ook al weten ze misschien minder van bepaalde dingen :D

Het is gewoon en bepaalde mentaliteitsverschuiving die ik wat minder trek, en het is dan ook absoluut niet alleen SF-gerelateerd. En niet iedereen heeft er last van gelukkig.

Om wat meer on topic te komen: het forum bezoek ik nog steeds dagelijks ook al vind ik veel discussies niet echt meer interessant. Er blijft gelukkig nog genoeg over en er valt ook regelmatig wat te lachen hier, dus dat zit wel okee. En de marktplaats is natuurlijk een belangrijk onderdeel :)

Hopelijk blijft het forum nog heel lang actief!
 
Gewoon, niet bijzonder leuk. Kom er al veelste lang. Zonde dat smackos er niet meer is.

Nee vind je het niet leuk meer Sander? Misschien maar beter een andere hobby kiezen.....punnikken ofzo...of brei een sjaal voor de zomer.

En van mij mag Smack best terug komen....niet dat ie veel zinnigs had te zeggen maar toch. Het zal nu wel iets te maken gaan hebben met gezichtverlies ofzo...anyways back on topic.
 
niet dat ie veel zinnigs had te zeggen
hoe weet jij zo zeker dat smackos niets te melden had? ...smack was al 4 jaar eerder lid dan jij.
en op het moment dat smackos zijn laatste bericht had mogen posten zat jij net op ong. 1/4e van je totaal aantal posts (van die je nu hebt)... en aangezien jij meestal de actieve threads van het moment afstruint (correct me if I am still right) ga ik er gemakshele maar ff van uit dat jij niet alle discussie van de wolfman in het verleden hebt gevolgt... maar goed...
 
... alle discussie van de wolfman in het verleden hebt gevolgt... maar goed...

Meer dan de helft van die discussies begonnen of waren alleen maar hatelijke en/of opruiende uitspraken (al dan niet serieus gemeend), dus ja... bééétje vragen om, he?

Voor de rest interesseert het me geen bal of Smekkie terug mag of wegblijft, daar hangt m'n (altijd goeie...) humeur / "productiviteit", oid niet van af.
:koffie:
 
Serieus een geweldig forum dit,
Alleen snap ik nog steeds niet waarom die software draadjes
niet lekker allemaal naar het softsynthforum gaan.

Ken mij het rotten dat je drivers het niet doen van je illegaal
gedownloade inspiratieloze digtale software meuk, :doei:

Ctrl-x Ctrl-v
 
@RSB, ja zolang er geen PCs of DAWs verkocht mogen worden ook, lozen die computer threads.....ga maar lekker naar tweakers.hell...Heeft geen ene hol met synths te maken, en voor installatieprobs moet je bij de producent zijn, wij kunne hier niets aandoen. Support heb je vanzelfsprekende waar je hem gekocht hebt..
 
Serieus een geweldig forum dit,
Alleen snap ik nog steeds niet waarom die software draadjes
niet lekker allemaal naar het softsynthforum gaan.

Ken mij het rotten dat je drivers het niet doen van je illegaal
gedownloade inspiratieloze digtale software meuk, :doei:

Ctrl-x Ctrl-v
Ik denk dat jij wel meer niet snapt.

Maar ik snap bijvoorbeeld niet dat er mensen zijn die een kamer hebben vol met spullen en daar prutherrie mee maken en op SF alles steeds moeten showen, maar goed, ken mij 't rotten.. :D

Ik vind SF trouwens 's morgens leuker dan 's avonds..:koffie:
 
Ik denk dat jij wel meer niet snapt.

Maar ik snap bijvoorbeeld niet dat er mensen zijn die een kamer hebben vol met spullen en daar prutherrie mee maken en op SF alles steeds moeten showen, maar goed, ken mij 't rotten.. :D

Ik vind SF trouwens 's morgens leuker dan 's avonds..:koffie:

Kom nou toch eens uit de kast demian,
je zit me steeds tegen mijn scheen aan te tikken maar trap nou eens door,
wat wil je zeggen.

-Dat ik prutherrie maak? :dubbel:
-Dat ik wat niet begrijp?
-of Dat ik een foto post in de Stud. annex Crib die teveel voor je is?

Was die probleem ahmed?
Ga jij lekker praten tegen mij?
 
Ik hoef niet door te tikken ar-ass-bee, maar wat wel speelt is, dat je heel de tijd ontevreden loopt te doen als iemand jou probeert te helpen ergens mee als het niet goed genoeg is volgens jou en als alles jou duidelijk is, een dank je wel van jou kant niet iets is wat tot de mogelijkheden behoort.

En jouw studio ziet er leuk uit inderdaad, maar ik heb nog geen behoorlijk stukje muziek van je gehoord.

Dat je dan hier softsynth- gebruikers en andere gebruikers af gaat kraken vind ik een beetje loos dan.
 
Ai, de S20 thread? is het niet? Tja, aangepast :o:
Mijn muziek zal nooit behoorlijk bevonden worden door de massa naar ik vrees.

"Ken je die gasten, die 1000de €uro's uitgeven aan een modeltrein op zolder,
en die dan nooit een echte treinmachinist zullen worden"


That's me.

Hier een filmpje van hoe ik het doe>
How i make my music


ps, ik word ook helemaal leip in me harses van die gasten die alles maar na moeten maken.
"Hoe maak ik zo'n lead na, hoe maak ik zo'n melodie, hoe krijg ik zo'n effect" :r :r :r
 
Het vervelendste van synthforum vind ik dat hier altijd van die gassies ruzie met elkaar willen maken.

En wat betreft de "oude rotten" (waar ik mezelf dan ook maar even onder reken) vs "newbies": ik heb geen enkel probleem met newbies. Als iemand met een vraag komt en ik denk daar een goed antwoord op te hebben, dan probeer ik altijd te helpen. Sommige dingen vindt je niet in een handleiding en sommige dingen kunnen anders of beter. Daar leer je van.

Maar iemand die zich hier aanmeldt en meteen met veel bravour vertelt dat hij Genre X zit te "producen" en een bak software heeft gedownload en zich afvraagt welke plugin hij nodig heeft om ook van die vette beats te maken als DJ Heipaal kan wat mij betreft meteen aan het gas.
 
nog vervelender vind ik van die lui die zich ergens mee gaan bemoeien als iemand wat tegen een ander te zeggen heeft, is niet de eerste keer dat ik jou dat zie doen Nap. Daardoor gaan dingen pas vormen aannemen, niet de 1 op 1 communicatie waar jij je aan stoort. :)
 
1 op 1 communicatie is via PB. Als mensen hier voor het oog van de natie met elkaar gaan lopen bakkelijen dan zeg ik daar vaak wat van ja. Omdat ik het zelf irritant vind en omdat het de sfeer en reputatie van het forum naar beneden haalt. Mensen aanspreken op aggressief of onaangepast gedrag zou eigenlijk normaal moeten zijn, zou het hele land misschien wel van opknappen.

Verder niet persoonlijk naar jou toe ofzo, meer een algemene constatering.

pruimpit.gif

"WAT!? ZEI DIE??"
 
even back on topic, ik vind er weinig meer aan hier - ik bezoek eigenlijk alleen af en toe nog de marktplaats en de pb's. en als ik mezelf eindelijk eens onder controle krijg, is dat binnenkort ook afgelopen.
de vragen die worden gesteld zijn vaak al lang (tig keer) beantwoord, het gezeur en de meningen blijven. natuurlijk past het om wat dat betreft de hand ook in eigen boezem te steken, dat staat goed, maar eerlijk gezegd vind ik mezelf vaak toch wat redelijker in posten en reageren dan de doorsnee forum-zeikerd.
 
"Ken je die gasten, die 1000de €uro's uitgeven aan een modeltrein op zolder,
en die dan nooit een echte treinmachinist zullen worden"
beetje krom niet? ...met treintjes spelen is geen opleiding tot machinist nutuulk!
nee, wat jij hebt is een ferrari waar je alleen in zit en heel soms ff mee rijd maar niet weet hoe je hem in een hogere gear moet shiften... zoiets... :D

en als je altijd je mond open hebt over software en de gebruikers daarvan dan wil ik wel eens horen hoe makkelijk jij dan met je anaal oge gear om kan gaan... ja tog!? :mexico:

ik heb geen enkel probleem met newbies.
ik ook niet... niet met de persoon ansich die er achter zit maar wel soms met de manier waarop er iets gevraagt word en dat dan de antwoorden nog niet goed genoeg zijn en men dan boos word... en als je dan als ouwe rot daar dan wat van zegt dan is het weer "oude garde dit en dat blaaa kut lui uit de hoogte doenerij"...
 
hoe weet jij zo zeker dat smackos niets te melden had? ...smack was al 4 jaar eerder lid dan jij.
en op het moment dat smackos zijn laatste bericht had mogen posten zat jij net op ong. 1/4e van je totaal aantal posts (van die je nu hebt)... en aangezien jij meestal de actieve threads van het moment afstruint (correct me if I am still right) ga ik er gemakshele maar ff van uit dat jij niet alle discussie van de wolfman in het verleden hebt gevolgt... maar goed...

Mek mek mek....nog nooit van de zoekfunctie gehoord ofzo......hoe weet jij nou welke threads ik heb gelezen zonder erin te posten.....beetje kortzichtig 6. En daarbij las ik SF al langer voordat ik me inschreef...dus de postcount maakt in dat opzicht niet zo heelveel uit (correct me if I'M right).
Ik hoef namelijk niet in elek thread te reageren........
 
hmm.. het soort van escalaties zoals hier weer een beetje aan 't ontstaan is (zo niet: al aan de gang is), maakt SF toch eigenlijk wel weer leuker.. :)

Wat is het toch met soaps dat ze zo populair zijn.. :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top