Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Is toch best een goede vraag......ik vermaak me hier prima....:baco:

Ik moet zeggen dat dit forum en de mensen die erop zitten me wel bevallen...niet allemaal want dat kan niet......vooral de slapgelul topics met een muziekale ondertoon staan mij wel aan.....ok dat veel mensen elkaar dingen gunnen en dan nog gemeend ook volgens mij......

Dus hoe leuk vindt jij het SF?
 
vind het hier momenteel superleuk, want de site werkt mega snel op inbelverbinding-snelheid!



en ja, als je hier al sinds 2002 bent :)
 
Eerlijk gezegd valt het mij wat tegen de laatste tijd. Ik heb geen zin om forum per forum af te struinen naar nieuwe berichten, ik klik liefst gewoon op de knop "nieuwe berichten". Maar het percentage marktplaats berichten is dan zo immens groot dat het bijna niet meer te doen is om de "gewone" berichten er uit te filteren.
Een aardige toevoeging aan de software zou zijn dat elke gebruiker kan instellen welke fora er getoond mogen worden onder z'n knop nieuwe berichten.
 
ik klik liefst gewoon op de knop "nieuwe berichten". Maar het percentage marktplaats berichten is dan zo immens groot dat het bijna niet meer te doen is om de "gewone" berichten er uit te filteren.
.
Ik klik ook op nieuwe berichten en kijk enkel nog naar de eerste pagina die ik dan krijg, ik zoek ook niet meer 'verder' terug wat ik 'vroeger' nog wel deed, misschien is dat omdat door de chaos aan oninteressante (verkoop) berichten het niet uitnodigt om nog verder te kijken.

Een aardige toevoeging aan de software zou zijn dat elke gebruiker kan instellen welke fora er getoond mogen worden onder z'n knop nieuwe berichten.
.
Ik denk er ook zo over.

En het kan ook, je kan groepen maken waar bepaalde fora wel of niet toegankelijk in zijn. Ik weet niet of je als gebruiker in vbulletin zelf kan kiezen van welke groep je lid kan zijn, anders moeten de mods handmatig even iedereen in groepen indelen. ;)
 
gezien de hoeveelheid tijd die ik eraan bestaad, zou ik het erg leuk moeten vinden.
 
Beetje teveel rubrieken dus onoverzichtelijk ... vaak weet je dat je ergens een reply hebt gedaan in een thread die wel interessant was, maar waar stond 'ie ook alweer? En de talloze 'HOI WELKE SYNTH MOET IK HEBBEN VOOR PLOKSTYLE EN HOE MAAK IK HET?' threads zijn soms wat vermoeiend.

Verder vind ik het wel OK hier, veel informatie te vinden, handig om spullen te kopen/verkopen op de marktplaats en vaak interessante nieuwtjes of links naar leuke sites.
 
Leuk zo'n suggestieve vraag... Vind jij het hier ook zo leuk?


Nouja, ik check 2 maal daagd de marktplaats en de algemene berichten... verder heb ik niet zoveel met Nederlandstalige forums waar iedereen het beter weet dan de ander
 
Het enige wat ik niet leuk vind is de Marktplaats, maar da's omdat daar ooit nog eens een plugin voor gemaakt moet worden die het functioneler maakt om te zoeken (en mij dus opruimen en renamen en wat dan ook bespaart, plus het eeuwige geschop).

De rest bevalt me prima, al heb ik een stel specifieke onderdelen waar ik zit (en enkele waar ik vrijwel nooit kom).
 
Ik mis naast de knop berichten van vandaag een knop: zoek mijn eigen berichten. Verder prima forum :okdan:
 
Synthforum hoort inmiddels gewoon bij mijn dagelijkse routine. In de loop der jaren keren vooral onder de nieuwe leden wel vaak dezelfde vragen terug dus de zoekfunctie mag wat mij betreft nog wat populairder worden.
Ik vind het al met al één van de betere Nederlandse forums.
Daarom ook mijn complimenten voor de beheerders!!
 
Ik mis naast de knop berichten van vandaag een knop: zoek mijn eigen berichten. Verder prima forum :okdan:
hoevaak komt dat nu voor dat je dan wil gebruiken dan? het is ook maar een paar clicks away

ik vind het iig fijn om te horen dat yoozer het ook niet eens is met de meukplaats :mexico:
 
Ik gebruik die functie op andere forums best vaak.... kan het hier niet eens vinden.... Dat jij iets niet veel gebruikt zegt niks over een ander eh ;)
 
Ik gebruik die functie op andere forums best vaak.... kan het hier niet eens vinden....
dat jij iets niet kan vinden wil niet zeggen dat het niet bestaat eh ;)

klik op je naam (naast avatar), ga dan naar de tab statestieken, en klik op Zoek alle berichten van Document1... het is niet mogelijk om deze link te bookmarken omdat het gaat om een zoekopdracht...
 
Ik wil niet veel zeggen maar opdie manier zit het anders aardig verstopt :P

Wie klikt er nou op zijn eigen naam ???

Nou ja ik weet het nu iig te vinden bedankt :okdan:
 
ik mis vaak wel verscheidenheid en expermentatie hier vooral qua tracks.. dance en hardcore en hardstyle en dat soort shit ken ik nou wel, kom eens met iets gevarieerds..

ook alle "welke synth voor..." threads slaan nergens op, maargoed dan maar niet lezen... evenals alle software shite..


leuk vind ik mp3tjes van bakken die ik niet heb en veel vintage informatie...

maar ik ben dan ook een oude oldschool hardware rot hier en ik heb periodes dat ik hier vaak en dan weer weken niet ben...


ow ja en vind t erg stom dat Smackos hier niet meer kan/mag/wil posten weet ik veel of ie nog wel eens kijkt...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top