Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kunne we geen 2 deling maken? een retro deel en een progressief deel....

Heil Versplintering!
 
Forum is prima en zeer leerzaam.

Het makkelijke aan een forum is dat je dingen die je irritant of gewoon niet interessant vind, niet hoeft te lezen. Ideaal!!

Tenzij je het niet kan laten om ze te lezen en je daarna gaat opwinden over lucht......
Maar ik vind dat er, over het algemeen, leuk met elkaar wordt om gegaan.......
 
Tenzij je het niet kan laten om ze te lezen en je daarna gaat opwinden over lucht......
Maar ik vind dat er, over het algemeen, leuk met elkaar wordt om gegaan.......

Helemaal mee eens. Soms heeft een thread een hoog "Goede oscilator slechte oscilator" gehalte, maar het kan soms erg ontspannend zijn om daar eens in te duiken :D

Maar mij gaat het met name om de schat aan informatie die er op het forum te vinden is :okdan: en niet om het community gehalte (ook al klik ik dagelijks wel een aantal keer op nieuwe berichten).
 
De effecten draad is ook altijd wel nuttig als je daar nog niet veel vanaf weet. En je kan altijd zelf een draad om raad starten.
 
Ik vind het wel fijn dat als ik iets wil weten, dat ik meestal vrij snel een bruikbaar antwoord krijg. En dan probeer ik dit natuurlijk ook te doen door anderen te helpen als ik dat kan. Volgens mij is er voor iedereen een hoop te leren, zelfs met jaren ervaring ... er zijn toch altijd dingen die je nog niet weet of die anders/beter kunnen :)
 
Ik ben heel selectief de laatste tijd.. kijk vaak naar dezelfde topics (die wel nog een mate van relaxheid hebben) en soms even naar wat andere topics.

Ben er wel minder mee bezig. Algemene sfeer vind ik een beetje zeikerig hier en daar. Sommigen maken OVERAL een punt van, nemen alles veels te serieus. [taalfouten daar gelaten, die ZIJN soms gewoon irritant, vooral als de plaatser gewoon te LUI is en het gooit op allerlei "aandoeningen" al dan niet verzonnen,.. :D ]
Voor de rest boeit 't me eigenlijk niet al te veel, ken m'n (wan)creaties hier kwijt en heb daar wel lol in, en je kan veel info vinden (en soms geven?) en soms leuke gear, dus waarom klagen?
:D

enfin..
 
Maar dat is ook een kinderforum Bliep...daar moeten ze niiks hebben van vage ouwe mannen....;)
heb hem nou pas door: het lallendekadaver op bliepkinderforum, erg grappig
 
Een onderverdeling in het hoofdstuk Tracks met :

Dance en Overig
of
Met Beat en Zonder Beat


lijkt me alsnog wel wat :okdan:
 
Helemaal mee eens. Soms heeft een thread een hoog "Goede oscilator slechte oscilator" gehalte, maar het kan soms erg ontspannend zijn om daar eens in te duiken :D

Maar mij gaat het met name om de schat aan informatie die er op het forum te vinden is :okdan: en niet om het community gehalte (ook al klik ik dagelijks wel een aantal keer op nieuwe berichten).

Nou voor mij vind ik het community gehalte wel belangrijk.....ik bedoel iedereen houdt ervan om zo af en toe gewaardeerd te worden.....dit kan naar jezelf toe zijn of heel dankbaar zijn voor iemand anders zijn kennis.

De effecten draad is ook altijd wel nuttig als je daar nog niet veel vanaf weet. En je kan altijd zelf een draad om raad starten.

Precies, en vaak krijg je met een goede serieuze vraag over het algemeen ook goed antwoord. Ik zie de duimpjes her en der omhoog staan.:okdan:

Ik vind het wel fijn dat als ik iets wil weten, dat ik meestal vrij snel een bruikbaar antwoord krijg. En dan probeer ik dit natuurlijk ook te doen door anderen te helpen als ik dat kan. Volgens mij is er voor iedereen een hoop te leren, zelfs met jaren ervaring ... er zijn toch altijd dingen die je nog niet weet of die anders/beter kunnen :)

Met z'n alle weten we meer dan elk individue alleen....ik heb al aardig wat geleerd hiero en ik hoop dat sommige ook wat van mij hebben opgestoken.....

heb hem nou pas door: het lallendekadaver op bliepkinderforum, erg grappig

:D
 
Zeer interrresssant (voor de zekerheid genoeg erren en essen) vind ik de discussies tussen apple/pc, cubase/logic (Ableton is btw FTW) analoog/va synth mensen.

Wat helemaal kickt is dat de ene helft van de leden uit het Zjanmiesjelzjar jaren 80 analoog tijdperk komt en de andere helft uit het trance/hardstijl/core/vasynth/vst tijdperk. Dat zorgt regelmatig voor momenten dat ik met bier en chips aan m'n beeldscherm gekluisterd zit.

I ♥ SF !!
 
Zeer interrresssant (voor de zekerheid genoeg erren en essen) vind ik de discussies tussen apple/pc, cubase/logic (Ableton is btw FTW) analoog/va synth mensen.

Wat helemaal kickt is dat de ene helft van de leden uit het Zjanmiesjelzjar jaren 80 analoog tijdperk komt en de andere helft uit het trance/hardstijl/core/vasynth/vst tijdperk. Dat zorgt regelmatig voor momenten dat ik met bier en chips aan m'n beeldscherm gekluisterd zit.

I ♥ SF !!

Nou ik denk dat er ook veel mensen zitten die mee evolueren....zoals ik bv.....toen ik klein was luisterde ik al naar Zjanmiesjelzjar:dubbel: en Vandjeliz:halleluja daarna werd het op de middewlbare school hiphop (eind jaren 80 begin 90) dat sloeg om naar house (toen had je niet 20 miljoen verschillende stijlen) en van house ging het toen harderharder en nog harder tot aan illigal Tekkkkkno toe..........

En juist die diversiteit aan mensen hier is juist zo leuk......ook een jong iemand kan juist met een frisse verse blik tegen een oud probleem aankijken waar een ouwe knakker zoiets heeft van "nou zo had ik dat nog niet bekeken"
 
Toen ik 8 was AC/DC rond m'n 14e kwam de deathmetal op m'n 16e punk en hardcore(1985) en rond 1987 godflesh en swans 1988 front 242 en DAF. In 1990 kwam ik in aanraking met industrial en dat werd steeds extremer. House haat ik met elke vezel in mijn lichaam net als R&B(is voor mij het zelfde). Ik weet niet hoe het komt maar als ik house hoor(ook extreme) verveel ik me te pletter en wil ik weg. Ik snap ook niet zo goed waar die antipatie vandaan komt. Maarja tis nie anders. Probeer me er wel voor open te stellen(154 chicago house), maar't gaat'm niet worden. Ik vind het wel leuk om bij zo'n FF rammen draadje even te checken of er nog leuke geluiden worden gemaakt.
 
best gezellig hier, by the way, jullie gulp staat open.............
Heb'n yoggert broek aan:confused:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top