vitamine E(no)

ik vind beslist niet alles de moeite waard.. maar net als aphex twin (die ook nog wel eens met overbodige herrie aan kwam zetten)heeft ie aardig wat briljante dingen gemaakt.. zoals dit bv..
 
Voor 35 euro (even zoeken, Dodax geloof ik) kun je er je echt geen buil aan vallen. Ik had pakweg de helft al op CD maar de andere helft is moeilijk te verkrijgen en dan ook nog voor pittige prijzen. Het is wel allemaal muziek die gemaakt is voor bij/als deel van installaties dus erg swingend wordt het niet. Het maakt een geluidscoconnetje waarin het fijn vertoeven is, zoals meer van Eno's werk. Anders dan Ambient 4/On Land, of Apollo; of het werk dat hij met Harold Budd maakte; zijn vroege werk; of zijn laatste paar platen zoals Another Day on Earth.
Kun je genoeg Eno hebben? Vast wel. Zo zijn er ook mensen die alleen bananen eten. Zijn productie is zeer gevarieerd en zijn aanpak is erg inspirerend. Dat kun je niet van alle toetsenridders zeggen.
 
Voor 35 euro (even zoeken, Dodax geloof ik) kun je er je echt geen buil aan vallen.
Deze verzameling van Eno misschien niet, maar oeps, Dodax... Daar heb ik recent minder goede ervaringen mee gehad. :( De CD's / platen worden vanuit Zwitserland verstuurd en zijn min. 3 weken onderweg. En in 2 gevallen heb ik niets ontvangen. :( Ik had bij bol.com (*) besteld bij wie Dodax partnerverkoper was. 'Was' omdat bol.com de samenwerking met Dodax beëindigd heeft (om reden dat het klachten regende :halleluja). Maar (erg) goedkoop zijn ze wel.

Was het wel Dodax waar je gekocht hebt?


* En bol.com bleef me maar betalingsherinneringen - met extra kosten daarvoor - sturen voor de cd's die ik via hun bij Dodax gekocht had en niet ontvangen had. :duivels: >>> 2 weken mailtjes gezeik, maar ter compensatie voor het ongemak uiteindelijk kortingscodes van bol.com gekregen.
 
Dodax is zo goedkoop dat ik als veelkoper best een weekje of wat kan wachten. Zelfde geldt voor WOWHD. Ik snap ook niet hoe ze het doen. Als je 5 CDs tegelijk besteld worden ze apart verzonden en heb je de hele week post. Ik heb ook vermakelijke interacties gehad met Bol en Dodax. Ipv van Bob Dylan kreeg ik een Salsaplaat. Contact opgenomen, teruggestuurd en ja hoor: een week later weer diezelfde Salsa CD. Order gecanceld en CD weer teruggestuurd. Paar weken later weer geprobeerd en hup daar was die Salsa CD weer. Toen maar eens zelf de codes gecheckt en inderdaad ze hadden Bob een verkeerde code gegeven. Uiteindelijk kwam die Dylan radio Times toch binnen en mocht ik de Salsa CD houden. Bleek een heel leuke plaat te zijn! En vanwege al het gedoe ook nog een kortingscode van Bol.
Als je het allemaal als een grote grap ziet kun je lachend door het leven.

Nog even gecheckt: Die Eno doos bij Dodax gehaald voor € 48,97. Hij staat nu voor 51,59 op de site. Bij andere winkels 69,99.
 
Haha, jij dus ook gedoe :okdan: :D

Als je het allemaal als een grote grap ziet kun je lachend door het leven.
Mee eens! Ik zou me er vroeger misschien druk overgemaakt hebben, maar dat doe ik niet meer.
Maar intussen kocht ik vanwege dat gedoe mijn CD's / platen ergens anders... Tja, ze willen / kunnen het niet begrijpen dat dit zo werkt. :stupid
Het zal ook niet voor niets zijn dat bol.com al jaren een verliespost is voor het Ahold concern.

En ook niet zo gek dat de bol.com klantenservice het ALTIJD druk heeft (tenzij ze zwaar onderbezet zijn).
 
Hier nog een Eno fan. Mijn favo Eno cds zijn de collabs. Bv die hierboven genoemd is (met Jah Wobble).
Mijn ultieme Eno is "Evening Star" van Eno en Robert Fripp (briljante gitaar knul).
 
Haha, jij dus ook gedoe :okdan: :D


Mee eens! Ik zou me er vroeger misschien druk overgemaakt hebben, maar dat doe ik niet meer.
Maar intussen kocht ik vanwege dat gedoe mijn CD's / platen ergens anders... Tja, ze willen / kunnen het niet begrijpen dat dit zo werkt. :stupid
Het zal ook niet voor niets zijn dat bol.com al jaren een verliespost is voor het Ahold concern.

En ook niet zo gek dat de bol.com klantenservice het ALTIJD druk heeft (tenzij ze zwaar onderbezet zijn).

Het Ahold concern is een verliespost voor de samenleving.
 
Ik had 'm voor 48,97 gekocht bij Dodax (zie post #8). Die 35 euro was een vergissing. Voor zover ik kan zien is dan nog steeds de goedkoopste. Bol en Platomania zijn een stuk duurder. Geen problemen met Dodax gehad de de afgelopen twee jaar. Je moet wel een paar dagen tot een week of twee wachten voordat -ie binnen is.
 
Back
Top