blokjes schuiven

Voor windows :

Als je alleen blokjes wilt plaatsen dan is Music Studio Player een hele leuke optie en het programma is ook nog eens een keer gratis ook:D.
In msp kan je zelf midi of geluidskaart instellen en heeft nog veel meer mogelijkheden.
Je stuurt met een blokje (op een bepaalde toon) een midi naar je synth bijv jv2080 of moog. Lekker makkelijk dus.
Ook kan je via een keyboard de tonen in blokjes opslaan als je deze goed configureerd , maar dan heb je wel wat meer verstand van software/midi nodig.
Kijk zelf maar even op internet en anders wil ik de software wel toesturen.

Hiernaast gebruik ik Adobe audition versie2 (cubase) voor plakwerk , effecten , volume , equelizer , ed. Maar MSP kan hier ook het een en ander van doen.

Succes :okdan:

John
 
Ik heb 'Music Maker' nog niet voor bij zien komen, ik heb dit zelf een keer op de Playstation 2 geprobeerd, mbv een library kan je al redelijk wat kanten op, en het heeft ook een hoog 'play' gevoel.

Ik zie dat het ook voor windows bestaat, dus kijk maar.

http://www.magix.com/us/music-maker/
 

Attachments

  • main_muma_zoom.jpg
    main_muma_zoom.jpg
    79,2 KB · Bekeken: 83
Je hebt ook Acid express. Ik heb nu een gratis versie die bij de Computer Music (tijdschrift) special voor beginnende producers wordt meegeleverd.
 
Mixcraft?
daar zit zelfs al een hele bib .wav's ingebouwd ^^.
kan je ook nog vst's enzo bijzettten en het is een licht programmaatje, kan je nog eens tussen de soep en de patatten draaien.
 
Back
Top