Future Retro 777 op eBay

n303y

Ouwe rot
Lid sinds
1 juli 2007
Berichten
956
Als ik het contant zou hebben zou ik hem direct kopen. Aangezien dit niet het geval is zou ik het wel prettig vinden als deze naar Nederland komt. Misschien dat ie later dan weer kan circuleren :)

Klik hier en biedt binnen 1 dag.
 
Vind het wel meevallen. Als ik de invoerrechten goed heb zo kom je uit op 1280 euro (excl. transport)


Euro
Prijs 1022,77
21% 214,7817
1237,5517
3,50% 43,3143095
Totaal 1280,86601
 
Dus eigenlijk vraag je met een omweg of iemand het eventjes een jaartje of wat voorschiet met negatieve rente:D
tja, hoe meer er in Nederland zijn hoe beter dat is :)

Als iemand vanavond nog mijn machinedrum en virus b voor 1280 komt ophalen ga ik meteen bieden.
 
Top, dit is al de derde in 1 maand die verkocht wordt. Ik heb meteen gereageerd dus ben benieuw.

Thanks!

edit: haha je was nog sneller dan mijn zoekwekker :)
 
"The 777 is capable of reproducing the oh-so-famous sound of the TB-303 in every way, but that's the least of it. The 303 has only 6 knobs and 1 switch to control the sound, while the 777 has all these, plus 5x more."

Pure marketing? Of niet?
 
Staat al weer een 777 op marktplaats, ze komen langzaamaan los blijkbaar. 1400 Eur, wel veel geld. ..
 
Staat al weer een 777 op marktplaats, ze komen langzaamaan los blijkbaar. 1400 Eur, wel veel geld. ..


Waar dan? Ik zie hem niet staan namelijk. Op ebay is er vandaag 1 voor $1400 naar Belgie gegaan.
 
Krijg nou wat... Stond er net nog, met ook een Octave Cat erbij en nog een Yamaha (...?) Onder synthesizers...
 
Kolere, nu is die Cat al gereserveerd. Jammer dat -ie niet ruilen wil...
 
ah ben jij het! haha wat is dit wereldje toch klein. Ben wel blij dat het iemand van synthforum is geworden. blijft ie een beetje in de familie :) Laat me weten hoe die is, ben wel benieuwd of tie aan jouw verwachtingen voldoet. Zoniet, dan neem ik hem wel van je over.
 
Als je eenmaal een 777 hebt doe je hem niet meer zo snel weg, ik doe mijne nooit meer weg,
 
ja ja ja ja ja...

ik ga net zo lang door tot ik er 1 heb en dan doe ook ik hem nooit meer weg :luv:
 
Back
Top