Waves L2 limiter

Hooihuis

Acta est fabula
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
4.890
Locatie
tha Bleep City
Ik vroeg me af of deze bak nog te krijgen is. Voordat ik ga bellen met Helios of AEM: misschien is hier iemand die er iets over weet? Met de zoekmachine van het SF kom ik niet erg ver in ieder geval.

Alvast mijn dank maar weer :)
 
Voor zover ik weet wordt hij niet meer gemaakt in de oorspronkelijke versie. Er is als het goed is wel een versie waar maxbass ook in zit.
 
Origineel geplaatst door Tactic
Voor zover ik weet wordt hij niet meer gemaakt in de oorspronkelijke versie. Er is als het goed is wel een versie waar maxbass ook in zit.

Ja klopt had ik laatst gezien. :) Zit ook compressor bij toevalllig?
 
Weet ik niet....
 
Origineel geplaatst door dione
Yep...er is een versie met de L2,MaxxBass en RenComp...MaxxBCL heet ie...

deze dus : http://www.waves.com/Content.aspx?id=172

te verkrijgen via www.amptec.be
prijs is rond de 3000 euro...

Klopt ja, die staat op de site van Waves.

Voor mij zou de "oude" L2 echter meer dan voldoende zijn, helaas is deze niet meer nieuw te verkrijgen. Toch maar eens in de gaten houden of er eens eentje 2e hands opduikt.....

Het is overigens niet zozeer de bedoeling op mijn tracks zo luid mogelijk te maken, maar ik wil gewoon een goedklinkende limiter voor achter de multibandcompressor die zijn werk perfect doet. Nooit meer een schuin oog naar de meter van de DAT-recorder tijdens het opnemen, dat scheelt een hoop stress volgens mij :)
 
iemand hem wel eens vergeleken met de W1limiter ?

klopt zijn bewering :erm:

dat deze het zelfde als de waves versie is... een clone
 
Ha, deze draad is inmiddels al weer meer dan een jaar oud zie ik :)

Inmiddels heb ik de L2 alweer een tijd in mijn bezit, en ik heb er veel plezier van. Topding :okdan:

Je vraag kan ik echter niet beantwoorden helaas....heb geen ervaring met software.
 
o jaaa..hardware topic :gaap:

sry

dan heb jeen heel mooi mhw app!)
 
Und, heb je hem tweedehands gevonden of de volle mep betaald?

2e hands inderdaad....volgens mij zijn ze nieuw niet meer te koop. Ik heb er dacht ik € 1.250,- voor betaald; is alweer een tijdje terug :)
 
Back
Top