als je van limpbizkit/RATM houd moet je deze luisteren!!!!

ik snap dat je je wat klote voelt omdat je opa is overleden (gecondolleerd daarvoor) maar ik vind je commentaar een beetje kortzichtig....:)

ik heb er duidelijk bij gezet in het topic dat als je van limpbizkit/RATM houd je dit wwarschijnlijk wel kunt waarderen.......kijk als je dit al herrie vind sorry maar dan zit je waarschijnlijk alleen met midi te klooien en hebje de hele intensie van dit soort muziek niet bergepen.

degene die dit in rapt heeft gewoon ook klote momenten in zijn leven en die knalt hij er even uit op deze plaat.:doei:
 
RATM en Limp Bizkit in één zin noemen? :confused: is toch van een hele andere orde imho

maar goed, moet zeggen het klinkt goed! 't is alleen wel zo dat het echt volgens de geijkte "nu metal"-regeltjes is opgebouwd en daarom nogal voorspelbaar, daarnaast vind ik de rapper/zanger nogal erg "hollands" klinken wat het een beetje heikneuterig doet klinken, vooral met die fred durst-manier van rappen...en die sound is natuurlijk hopeloos uit de tijd :P

maar goed, gewoon netjes gedaan hoor, daar niet van

en Ro9 gecondoleerd!
 
Gompie, wat een trieste zooi is dit. Naast het feit dat het lelijke muziek is, zijn ook de enorm kinderlijke stemmetjes die blije teksten uitkramen bijzonder slecht, irritant en bovendien matig getimed.


Kwa productie klinkt het overigens best ok.

btw, die track "Anna" zou ik er ook maar snel afhalen: om te janken

"two minutes of rest" klinkt best tof; prettig om die stemmen niet te horen en puik gitarenwerk.
 
Back
Top