[electro] eindelijk weer 's...

leuke track:) goed sfeertje ook:)
geen echte herkenbare melodie, maar dat hoeft bij deze track ook niet lijkt me:)

stoor me wel wat aan de reverb op de snare, dan heb ik ze veel liever kurkdroog:) misschien in een deeltje van de track zo'n reverb erop, maar niet de hele track lang.. nuja, dat vind ik er toch van;)
 
Origineel geplaatst door pocketzip
leuke track:) goed sfeertje ook:)
geen echte herkenbare melodie, maar dat hoeft bij deze track ook niet lijkt me:)

stoor me wel wat aan de reverb op de snare, dan heb ik ze veel liever kurkdroog:) misschien in een deeltje van de track zo'n reverb erop, maar niet de hele track lang.. nuja, dat vind ik er toch van;)

sluit ik me bij aan :)
 
Origineel geplaatst door pocketzip
leuke track:) goed sfeertje ook:)
geen echte herkenbare melodie, maar dat hoeft bij deze track ook niet lijkt me:)

stoor me wel wat aan de reverb op de snare, dan heb ik ze veel liever kurkdroog:) misschien in een deeltje van de track zo'n reverb erop, maar niet de hele track lang.. nuja, dat vind ik er toch van;)

Thanks voor je commentaar. Nu ik het zo terughoor (gisteren in 1 lange take afgemaakt) is wel wat veel reverb. Ik ben ook altijd van gortdroog, maar wilde het nu juist 's over een andere boeg gooien, beetje a la drexciya. Ik kan vanavond nog 's wat sleutelen. Wat vind je van de mix?

Thanks!
Jasper
 
De mix is perfect. Niet teveel hoog enzo...het glijdt gewoon de oortjes in :D...das het eerste wat opvalt.
De reverb is ook OK imo.
 
Klinkt erg lekker en lekker donker.

Qua mix vind ik de compressie op de snare net iets te strak (klinkt nu als een 1952 compressor). Denk dat je qua reverb en droog een leuke tegenstelling kan maken die nu niet zo naar voren komt. En lekker freaken met die stabs en losse geluiden qua spacing zeg maar.
Die zware bas is lekker en zou best wel wat zwaarder mogen.
 
ik vin t vet;
biet mag van mij iets meer variatie hebben, maar das t dan ook
altijd leuk als dit soort muziek t forum aandoet
 
erg lekker en zit goed in elkaar. Slechts puntjes op de i zetten (zoals die reverb) en done :)
 
Back
Top