Trackie

Derjano

Ouwe rot
Lid sinds
13 januari 2003
Berichten
2.930
Locatie
Ede
Hoi,

Een tijd geen nieuwe tracks gemaakt alleen met oude oppoetsen

Maar nu eindelijk iets nieuw.

Mix is niet super even snel in elkaar gezet Rhodes moet opnieuw Bass klinkt nog wat modderig weinig tot nog geenm eq gedaan.


Commentaar welkom

http://www.derjano.nl/test.mp3
 
Ik word een beetje zeeziek van die autopan / rotating speaker. Die zou ik er iets minder prominent in zetten, of iets minder extreem naar links en rechts laten uitzwaaien, of langzamer. Maar misschien ben ik de enige die er last van heeft -- dan zo houden :D
 
grappig hoor.

ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen maar ik vind het net zo'n stukje muziek voor in een
film. romantische comedy montage stukje zeg maar (wanneer ze allemaal leuke dingen laten zien die het paartje allemaal doet voor dat er iets mis gaat)

dat pannen is wel opvallend idd. ik stoor me er niet aan maar misschien is het wel wat ongebruikelijk voor deze stijl.

:W *D

grappig!
 
Origineel geplaatst door etaoin
Ik word een beetje zeeziek van die autopan / rotating speaker. Die zou ik er iets minder prominent in zetten, of iets minder extreem naar links en rechts laten uitzwaaien, of langzamer. Maar misschien ben ik de enige die er last van heeft -- dan zo houden :D

Dank voor het commentaar je bedoeld die synth arpegia ding neem ik aan.
Inderdaad staat extreem rechts en links. Ik wilde hem ook al iets meer temperen na het midden.
 
Origineel geplaatst door Alex Omega
grappig hoor.

ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen maar ik vind het net zo'n stukje muziek voor in een
film. romantische comedy montage stukje zeg maar (wanneer ze allemaal leuke dingen laten zien die het paartje allemaal doet voor dat er iets mis gaat)

dat pannen is wel opvallend idd. ik stoor me er niet aan maar misschien is het wel wat ongebruikelijk voor deze stijl.

:W *D

grappig!

hmm romatisch had ik zelf niet in mijn hoofd maar bedankt voor het commentaar.
Nog iemand bijvoorbeel over keuze muziek instrumneten
 
Origineel geplaatst door Exzit
Dank voor het commentaar je bedoeld die synth arpegia ding neem ik aan.

Nee, de panning op de akkoorden die gelijk op 8 seconden al begint. Die arp is minder irri omdat die heel kort is, dus het geluid verplaatst wel maar beweegt niet. Die er vanaf het begin in zit sleept je akkoorden heen en weer en (voor mijn gevoel) daardoor de hele track.
 
Oh je bedoeld de Rhodes? Zit inderdaad een leslie op en die wilde ik inderdaad ook weghalen.
 
Ik vind het statisch klinken, weinig verschil in dynamiek, de drums klinken te blikkerig. Verder is het een gezellig happy deuntje. Laatste stukje is opzich wel leuk bedacht en gedaan, zit er tenminste iets aan afwisseling in.


ps. binnen één dag drie keer keer om reacties vragen staat wel een beetje opdringerig, de reacties komen vanzelf wel.
 
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw

ps. binnen één dag drie keer keer om reacties vragen staat wel een beetje opdringerig, de reacties komen vanzelf wel. [/B]

Nou mijn ervaring is van niet, wel vakerr hier geplaats en totaal geen commentaar.
Wat misschien betekent dat het gewoon erg goed is.:D

Vond de drums trouwens op zich wel ok.
Ingespeeld met de Akai MPD16 en vanuit mijn sampelr 12-bit TWX16W
 
Last edited by a moderator:
ik vind em grappig


inderdaad een film muziekje voor als er even zonder klank veel handelingen getoont worden over een korte tijd
 
Back
Top