Hoe klinkt dit door je speakers: A Lions Victory

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.130
Locatie
Belgie
Het enige waar ik hulp bij nodig heb is met hoe de song op jullie apparatuur klinkt.

het is een track van het keyboard, alles mixen is dus moeilijk, heb wel met ozone het geheel trachten te masteren en heb daar wel enige eq opgebruikt
ook heb ik met master rebalance de bass verhoogd, dit omdat de klank uit het keyboard eigenlijk niet echt geoptimaliseerd was.
Ik heb dus zeker aanpassingen gedaan, zo heb ik ook getracht het een beetje helderder te maken.
Eigenlijk heb ik gewoon met ozone 9 alle aanpassingen aangebracht op de masterbuss.
Op de track zelf heb ik air gegeven aan de track met neutron 3 en dat is het eigenlijk.
Ik ben absoluut zeker dat de mix beter kan maar ik ga het hier denk ik gewoon bij laten sinds ik me niet meer erin wil verliezen.
Uiteindelijk ben ik dan meer bezig met het bewerken dan met het muziek maken en het is eigenlijk het maken dat me plezier geeft... het bewerken neemt meestal zelfs het plezier weg...

Eigenlijk wil ik dus gewoon weten hoe het klinkt door jullie speakers en/of headset: eigenlijk of het een beetje goed gemastered is bij wijze van spreken

edit: de bass lijkt nog te stil te staan, ben momenteel nieuwe versie aan het uploaden, staat waarschijnlijk binnen 5 minuten online dus wacht nog even aub

 
Nog eventjes wachten, nu is de kick weer niet goed, ge kent die zever wel. Ik laat iets weten als de juiste versie erop staat. Heb het al aangepast maar sinds ik op hoog sample rate exporteer duurt het wat langer
 
Kzal hier maar niets meer delen want blijkbaar ist teveel om gewoon te antwoorden. Tzal dus wel weer heel slecht zijn
 
Het is vrijdag, lekker weer en vakantie, dus de kans is groot dat men gewoon buiten is en niet achter een computer zit…het forum is nu niet op z’n drukst… dus misschien is het handiger om even geduld te hebben?

De meeste tracks die worden gepost krijgen trouwens geen of weinig feedback, ga maar eens kijken hoeveel leegte er is met geposte tracks…maar om het je nou meteen zo persoonlijk aan te trekken is ook wat sneu, vind je niet? Je post hier tracks, maar dat verplicht niemand toch tot een reactie?
 
Het is vrijdag, lekker weer en vakantie, dus de kans is groot dat men gewoon buiten is en niet achter een computer zit…het forum is nu niet op z’n drukst… dus misschien is het handiger om even geduld te hebben?

De meeste tracks die worden gepost krijgen trouwensgeen feedback, ga maar eens kijken hoeveel leegte er is met geposte tracks…maar om het je nou meteen zo persoonlijk aan te trekken is ook wat sneu, vind je niet?
10 mensen hebben het beluisterd

nu echter gaat het direct blijkbaar.
 
Al hebben 1000 man t beluisterd… nou en?! Het is toch niet verplicht om er iets van te zeggen?
 
Eigenlijk heb ik weer gewoon de waarheid gezegd eh...

Ge zegt dat niemand achter zijn computer zit dus zeg ik dat tien man het beluisterd heeft.

Om te komen zeggen hoe sneu ik ben heeft een half uur geduurd en nu gaat ge nog wat meer zeveren.

conclusie: hulp moet ik hier niet verwachten: uitgescheten worden wel.

Okay dan klopt het gewoon allemaal wat ik vind eh?
 
ik mag m’n zin toch wat wijzigen naderhand?! Er zit een edit knop op, dus t mag!
 
ik mag m’n zin toch wat wijzigen naderhand?! Er zit een edit knop op, dus t mag!
Ja zeker gij moogt dat en ik mag ieder erop wijzen dat ge dat eigenlijk allemaal niet bedoelde en nu er rap van maakt om niet de slechte te zijn.
 
Oh jij bent die Guy die meteen compleet uit de bocht vliegt, nu weet ik t weer.

Succes met je zooi gast, geen behoefte aan dit gedoe.
 
Nee dude, ik heb m’n zin gewoon iets gewijzigd; van geen views naar weinig tot geen views. Zoiets. Niks om mezelf beter uit de verf te laten komen. Betere woordkeus…

Vraag ff aan je psych of ie betere medicatie heeft, het spul wat je nu slikt werkt niet goed!
 
Deze guy ging in dit topic ook vrij snel helemaal los met semi bedreigingen ( ge weet niet wie u voor u hebt mannen -hahaha sodemieter toch op joh)

Yamaha PSR SX 700 Dance: ClubMixDJ: Other Worlds

Dus als ik Jimmyeyckmans zie ga ik er niet meer op klikken… het is een valstrik dat alleen tot gezeik leidt…

Cheers!
 
Back
Top