De ultieme monitor?...

De ultieme monitor bestaat niet. De MR3 is ontworpen om meer controle te krijgen over alle variabelen die je hebt in een studio.

* Akoestiek
* Plaatsing
* Smaak

Het gaat zelfs zo ver dat eventuele verschillen in symmetrie van de ruimte en gehoor schade gecompenseerd kunnen worden.

Studio monitors en akoestiek is 1 systeem die je niet los van elkaar kunt zien. Eventuele problemen die resteren worden onder de loep genomen en een passende oplossing voor bedacht.

Een vaste prijs hebben deze monitors niet omdat elke situatie anders is en het een totaal oplossing is. Ik heb er niks aan als iemand monitors koopt en achteraf niet tevreden is door gebrekkige plaatsing of een ongeschikte ruimte.

Ik doel op het top segment en houd mij ook bezig met advies inclusief een meetrapport waar ik met bestaande spullen een optimum wil bereiken.

Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde. In 1 keer een betrouwbare keuze kunnen maken zonder onzekerheden over hoe het elders ongeveer gaat klinken.

Als je een studio laat ontwerpen of bouwen vraag dan in elk geval om een garantie over de uiteindelijke response in deze ruimte ( +/- 3 db ) met een vlakke nagalm tijd.
 
Uur prijs consult 95 euro exl btw. Gemiddeld ben ik 3 uur bezig.

Je krijgt dan:

Meting originele situatie
Meting uiteindelijke situatie ( optimum )
Advies voor optimalisatie

De volgende metingen worden gedaan voor zowel bestaande situatie als uiteindelijke.

3d
nagalm
responce
inpulz responce
vervormingen etc

Afsluitend met advies voor eventuele verbeteringen en uitleg metingen.

Dit voeg ik samen in een PDF document wat je altijd als naslag kunt gebruiken.

Als je een 15 Db dip hebt op b.v. 50 80 en 120 Hz dan ga je dit compenseren met een eq. Dit is de belangrijkste oorzaak van onbegrijpelijke verschillen in klank van een track als je hem elders hoort.
 
Uur prijs consult 95 euro exl btw. Gemiddeld ben ik 3 uur bezig.

Je krijgt dan:

Meting originele situatie
Meting uiteindelijke situatie ( optimum )
Advies voor optimalisatie

De volgende metingen worden gedaan voor zowel bestaande situatie als uiteindelijke.

3d
nagalm
responce
inpulz responce
vervormingen etc

Afsluitend met advies voor eventuele verbeteringen en uitleg metingen.

Dit voeg ik samen in een PDF document wat je altijd als naslag kunt gebruiken.

Als je een 15 Db dip hebt op b.v. 50 80 en 120 Hz dan ga je dit compenseren met een eq. Dit is de belangrijkste oorzaak van onbegrijpelijke verschillen in klank van een track als je hem elders hoort.

En dat is voor iedereen aan te bevelen! Resultaat gegarandeerd!
 
Back
Top