303 HOT OR NOT?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Ik stel voor dat niemand meer reageert hier, anders gaat die 6trek nog 20 keer hetzelfde zeggen

:doei: :doei: :fuckoff:
 
ah kijk
ik wist bijvoorbeeld niet dat een apparaat met maar 1 oscilator niet als synth mocht worden gezien :)
zo leer je elke dag bij !
 
Ongeloofelijk. Ik krijg echt een hangzak van jouw gezever, 6trek. En als je alleen maar threads op zet om vervolgens eindeloos gaan zitten te zeiken en te zanikken en jouw mening gaat door lopen drammen dan laat dat in het vervolg maar. Daar zitten we hier niet zo op te wachten. Het zou leuk zijn als je een beetje een positieve bijdrage levert.

Oh, en kun je even de helft uit je kitlist wegstrepen, want die flauwe doosjes kunnen nooit op tegen een "zware bak" als een moog 55 of zo.
 
Origineel geplaatst door crx303


Ik stel voor dat niemand meer reageert hier

stelde ik al voor bij 4e post... dus... helemaal mee eens :doei:

de eigenlijke bedoeling van deze thread was om reacties te krijgen van zowel voor- als tegenstanders...
nogmaals, mijn mening was niet van groot belang. ik voelde mij echter wel geroepen om af en toe ff te reageren en dingen, naar mijn geweten, 'recht' te zetten.

wat mij betreft laat ik hierbij de toets los en kan de realease in werking treden voor de final fade out... ik dank u allen! :peukie:
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top