Geef jij jouw synths een naam?

Ik heb er wel een paar met een eigen naam; oa de gladde glijer, de insteker, de sappige bonker en de kouwe bijv maar ik ga er niet bijvertelllen welke dat zijn, dat mogen jullie zelf bedenken. :D
 
Een synth beschouwen als een persoon gaat wel erg ver, maar dat een synth een karakter kan hebben vind ik niet zo ver gezocht. Ook dat je er een relatie mee kunt hebben lijkt mij goed voorstelbaar.
 
Een synth beschouwen als een persoon gaat wel erg ver, maar dat een synth een karakter kan hebben vind ik niet zo ver gezocht. Ook dat je er een relatie mee kunt hebben lijkt mij goed voorstelbaar.
Kijk, zo zitten wij allemaal wel ergens in het spectrum.
 
Ik heb er een paar die ik “man man man” toe roep als ze me overtuigen van hun sonisch talent.
 
gladde glijer - JP8000
insteker - Neutron
sappige bonker - 909
kouwe - Blofeld

Zoiets :D
De Blofeld heb je goed, als ik namen zou geven dan klopt deze.:D
Het was min of meer een grapje, ik wilde wel 'ns zien of mensen zouden reageren.
 
Mochten ze weer niet doen wat ik wil:
Schijtding 01 t/m ..
 
Het is niet ongebruikelijk, de gitaar van BB king had ook een naam, en hij was volgens mij niet gek.
Zekers, JG Watson vertelde een keer in een interview dat zijn gitaar Freddie heette en zei dat als bijv Lucille zich eenzaam voelde dat ie Freddie wel bij BB lKing langs zou sturen. :D
 
Mijn synths houden hier hun fabrieksnaam.
Lekker duidelijk en soms nog mooi ook (in het geval van bijvoorbeeld de Matriarch).
Ik geef dingen zelden (bij)namen. Ik vond het bedenken van namen voor de kittens die kwamen al geen sinecure, dus voorwerpen daar begin ik maar niet aan.

Overigens is het een neiging die ik om me heen wel vaker hoor, dus heel vreemd vind ik het niet.
Op de vraag van de meiden in mijn klas hoe ik mijn penis noemde antwoordde ik wel met 'Veronica'.
"Da's toch geen stoere mannennaam?'"
"Nee, maar wel keihard de lekkerste!" ;)
 
1 heeft een naam: kut apparaat, omdat ie niet goed klinkt, vervelend te bedienen, firmware slecht is, midi opeens uitvalt en het eigenlijk gewoon een miskoop was.
 
Back
Top