Welke melodiegeluiden voor minimal?

Ben ik nu de enige die dit een kruising vindt tussen Richie Hawtin, Moby en een ooievaar?

Minimal shminimal.
Vindt ik ook , maar richie hawtin heeft goeie stuff gemaakt ,...zn meest minimale werk is volgens mij nog altijd 'consumed' en dat staat als een huis...
 
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Richie Hawtin onder zijn FUSE alias "Dimension Intrusion" LP op WARP uit 1993 is toch wel 1 van de vetste platen uit mijn collectie... Geen minimal, hippe kapsels en breezers maar dikke acid techno + een paar supermooie tracks!! :dj:
 
ach alles wordt tegenwoordig minimal genoemd......
die trrrrrrtrrrrrrtrtrrtrtrtrtrtrtrrrttrtr tracks van plastikman vind ik geen reet aan btw...

"the tunnel" van Ritchie is wel weer vet...

Oxia maakt ook gave platen alleen het probleem met die minimal dj's is dat ze niet knallen... oxia ook ben ik bang...

ik was laatst op FYM en een beetje lafjes toch hoor, Joey Beltram en the Advent deden een gewone knal techno set, toen was het wel feest....
 
ach alles wordt tegenwoordig minimal genoemd......
die trrrrrrtrrrrrrtrtrrtrtrtrtrtrtrrrttrtr tracks van plastikman vind ik geen reet aan btw...

"the tunnel" van Ritchie is wel weer vet...

Oxia maakt ook gave platen alleen het probleem met die minimal dj's is dat ze niet knallen... oxia ook ben ik bang...

ik was laatst op FYM en een beetje lafjes toch hoor, Joey Beltram en the Advent deden een gewone knal techno set, toen was het wel feest....

Inderdaad, ik ben helemaal niet het 'vroeger...' type, maar van kwaliteit en klassiekers gesproken... doe mij ook maar maximal :)
 
Richie Hawtin onder zijn FUSE alias "Dimension Intrusion" LP op WARP uit 1993 is toch wel 1 van de vetste platen uit mijn collectie... Geen minimal, hippe kapsels en breezers maar dikke acid techno + een paar supermooie tracks!! :dj:

Dimension intrusion is idd een heel vet plaatje
 
Back
Top