Loom Pulserend

G

Guest

Guest
Terug van weg geweest :doei:

Voorheen maakte ik m'n muziek in Fruityloops, maarrr...

...ik ben erg benieuwd wat jullie van m'n allereerste Ableton track vinden: Monokai - New Track .

Ableton Live heb ik nog niet volledig onder de knie, maar ik denk dat ik er weer helemaal voor ga. Heb zelfs een mooie compacte midi controller aangeschaft. Tot nu toe vind ik het een fantastisch programma :)
 
Bedankt :)

Nu ik het zo weer terug hoor, vind ik de bass nog wel iets te prominent klinken. Ik zal er nog wel een beetje mee gaan tweaken voordat ik het op m'n site ga zetten.
 
mooi:)


en die site, man, fantastisch gewoon:)
mooi design, en het zit allemaal ook enorm goed in elkaar. bijvoorbeeld bij "music" een uitgebreide player, en als je foto's gaat kijken nestelt een miniversie van de player zich bovenaan terwijl de muziek die je daarnet had opgezet lekker blijft doorspelen :)
die dingetjes in je lab zijn trouwens ook cool:)
 
lekker nummertje voor bij dit lekkere weer!
dit kan ik wel diggen!
site is ook mooi gedaan!
 
zeker een lekker nummer !
ook het nummer "extra" vind ik gaaf. mooie geluiden ook.

de site ook... enne... als je een cd'tje hebt, laat maar weten :)
 
Bedankt voor de reacties!

Ik heb de track gelijk op m'n site gezet :)
 
zeker goede muziek, de foto's zijn ook heel mooi en je weet wel een een leuk spelletje je mensen te laten luisteren op je site hahahahha
 
Linkje naar de MP3 werkt niet meer, maar op je site kwam ik nog wel wat moois tegen. :) Looming vind ik een erg toffe track! En ook extra is owke.

Keep it up!
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Linkje naar de MP3 werkt niet meer, maar op je site kwam ik nog wel wat moois tegen. :) Looming vind ik een erg toffe track! En ook extra is owke.
Keep it up!

Dank!
En gelukkig is 'Looming' de track die eerst op de locatie stond die in de openingspost werd genoemd. Dus je hebt niks gemist :)
 
Back
Top