Hoover sound

Re: gruwelijke hoover..

Re: gruwelijke hoover..

Origineel geplaatst door RezonatoR
...waaruit? denk maar na, en besef dan dat er toch niks zo klinkt als een juno-1/2/mks-50 met chord memory en pitch modulatie door de env.
:biertje:
 
Re: gruwelijke hoover..

Re: gruwelijke hoover..

Origineel geplaatst door RezonatoR
...waaruit? denk maar na, en besef dan dat er toch niks zo klinkt als een juno-1/2/mks-50 met chord memory en pitch modulatie door de env.

:Z

nutteloze discussie

:dubbel:

sorry hoor,maar die klinkt erg slapjes...kun je 'm iets lager pitchen ?


@ Acidfever : ik heb de G2 ook gehad,maar vond 'm erg dun klinken...ik had verschillende hoover patches van het net geplukt,maar die konden me niet bekoren...zo los klonken ze wel aardig,maar in een track naast een A6 vielen ze erg tegen...

De Moog Modular V maakt ook lekkere Edgar J. Hoovers trouwens...vooral als je 9 osc's gebruikt...:)
 
Re: Re: gruwelijke hoover..

Re: Re: gruwelijke hoover..

Origineel geplaatst door dione
ik heb de G2 ook gehad,maar vond 'm erg dun klinken...ik had verschillende hoover patches van het net geplukt,maar die konden me niet bekoren...zo los klonken ze wel aardig,maar in een track naast een A6 vielen ze erg tegen...


Hier heb ik een soundfile van de G2 gepost

Een stukje verder staat een file van m'n System 100.

Ik vind de G2 beter klinken.

En ik ben analoog freak.
 
nou de bassdrums nog, want dat is mn lastige puntje. :(
komt vast vanzelf wel maar kost me meer tijd dan ik dacht!
 
Origineel geplaatst door Roel
nou de bassdrums nog, want dat is mn lastige puntje. :(
komt vast vanzelf wel maar kost me meer tijd dan ik dacht!

Hihi.. ja.. .maar dat is een ander topic ;)
 
Origineel geplaatst door Roel
vandaag zoals beloofd wat hoover sounds, 3 verschillende volgens hetzelfde recept :)
klik

Oe, dit zijn de eerste goede hoovers ever uit een andere synth. Klinkt echt wel Alpha Juno achtig.
 
is het nu een superzaag met pitch envelope? wanneer je geen pwm op je zaag tand hebt?
 
Origineel geplaatst door technomauriesje
Nou, put the hoover where the mouth is zou ik zo zeggen. Kom maar op met je vreselijk en onmenselijk brute hoover, mannetje ;)

Ben oprecht benieuwd

Ok, komt voor elkaar! Stay tuned... Het wordt dus een hoover gemaakt met alleen een An1x en niets anders.
 
Origineel geplaatst door BvdB
Ok, komt voor elkaar! Stay tuned... Het wordt dus een hoover gemaakt met alleen een An1x en niets anders.
ik ben ook benieuwd ! 8~
 
Mijn poging: Korg polysix VST met handmatige pitch verschuiving :)
 

Attachments

  • hooverdam.mp3
    121 KB · Bekeken: 89
Origineel geplaatst door Roel
waar is de pitchverschuiving?

Nou het is subtiel maar als ik ze weglaat klinkt ie erg dor ;)
 
Back
Top