SF in top 40?

Ik heb even snel iets gemaakt.. klik op de link om het te beluisteren.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Dj Tony-E
Ik heb even snel iets gemaakt.. klik op de link om het te beluisteren.
Klinkt leuk. Maar gaat het om z'n geheel, of om de melodie? Dus de beat die er bij zit, is dat ook gemaakt voor het liedje, of had je die ter ondersteuning er in zitten. Ik ben zelf namenlijk even met een beat bezig, vandaar. (Uiteindelijk beslissen we met z'n allen wat we willen, dus dat er meer mensen zijn die met een beat of bassline of melodie bezig zijn is niet erg... lijkt me.. toch?)
 
Nee het ging om de melodie alleen maar ik hou deze liever voor mezelf ik post binnenkort wel een nieuwe :okdan: succes met de beat
 
Laatst gewijzigd:
zeg eh, ik wil niet overkomen als een zure azijnpisser,

maar dit is echt kansloos :stupid
 
Origineel geplaatst door gi_joe
zeg eh, ik wil niet overkomen als een zure azijnpisser,

maar dit is echt kansloos :stupid

8) 8) Weet je wat echt het beste zou werken? Als er een groepje van een stuk of 5 mensen uiteindelijk hier energie in zouden willen stoppen, dat die een volle dag bijelkaar zouden komen in een studio... als je de hele dag werkt, kan je een liedje af hebben 's avonds.. bovendien kan het leerzaam zijn! En fun natuulijk!!

Heb ik vandaag ook gedaan met 2 vrienden van me waar ik momeneel die demo album mee maak. We hebben vet veel lol, maar op het eind van de dag hebben we ook resultaat geboekt! :)
 
ey goed idee man!!

misschien handig om nu een lijst te maken met iedereen erop die mee wil doen?

duss, als je meedoet ffe de lijst kopieeren, je naam toevoegen en posten maar!

de lijst:

bliepbliep



:doei:
bliepbliep
 
de lijst:

bliepbliep
Marando :dj: (houd me vooral bezig met de opname en bewerken van de zang :)
Nanno (tekstschrijver)
Ricardo (zanger)

:doei:
 
Back
Top