goed boek (beter als de bijbel)

ponchovogel

vers als belegen brood
Lid sinds
20 mei 2002
Berichten
75
Locatie
de straat bij jou om de hoek
eeeh misschien heeft iemand een idee maar wat ik zoek is een boek.Een boek waarin staat wat precies een gate, een compressor etc etc doet en inhoudt.Wat dingen als threshold en range etc inhouden.Ik weet en leer steeds meer maar zo'n boekje is altijd handig.Ik zoek dan ook niet een simpel kinderboekje maar een wat verder gevorderd ouderen jeugd boek,bij voorbaat dank!:)
 
Laatst gewijzigd:
Re: goed boek (beter dan de bijbel)

Re: goed boek (beter dan de bijbel)

Origineel geplaatst door ponchovogel
eeeh misschien heeft iemand een idee maar wat ik zoek is een boek.Een boek waarin staat wat precies een gate, een compressor etc etc doet en inhoudt.Wat dingen als threshold en range etc inhouden.Ik weet en leer steeds meer maar zo'n boekje is altijd handig.Ik zoek dan ook niet een simpel kinderboekje maar een wat verder gevorderd ouderen jeugd boek,bij voorbaat dank!:)

Bij Sound on sound zijn er diverse tebestellen met geode beschrijvingen en uitleg,

http://www.sospubs.co.uk/

tis wel engels dus nog goed voor je talen ook nog,
mocht je nog ooit in abbeyroad komen tewerken ken je alle engelse studio termen:)
 
Ik geloof dat er members zijn die hier niet blij van worden.

Geef er zelf geen donder om, maar het laatste waar ik op zit te wachten zijn religieuze discussies.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Ik geloof dat er members zijn die hier niet blij van worden.

Geef er zelf geen donder om, maar het laatste waar ik op zit te wachten zijn religieuze discussies.

dat zal wel meevallen toch, het is tenslotte ook maar een boek. :okdan: goeie tips guys!
 
Back
Top