Een lied genaamd Frappant

lekker muziekje , aparte stijl:)
 
Klinkt idd. fris. Mooie heldere geluiden. Melodietje blijft plakken (ting ti dingggg). Vind eigenlijk wel lekker vrolijk. Mag wat mij betreft wel iets minder clinisch. Op een of andere manier vind ik het iets te mooi klinken. Iets te gelikt. Maarja das een kwestie van smaak. Heeft qua expressie ook wel iets weg van je foto's. Die overigens ook mooi zijn!

Succes met bouwen.

Groeten :doei:
 
Goh, wat een reacties opeens, bedankt iedereen :)

@Arv: Nee, geen muziekale achtergrond, wel als kind al veel geƫxperimenteerd, niet met echte synths ofzo trouwens.

@Tactic: Dat gaatje is inmiddels gevult hoor *D

@Alan: Wylre, dat is erg dichtbij ja :) Het moet overigens niet in een genre passen (deste beter), maar misschien was het een bepaald genre zonder dat ik me ervan bewust was.
 
Wowie, hier is duidelijk iemand bezig die uit de zero-point chaos iets moois weet te destilleren.. erg fascinerend nummer :) Het is idd een kunst apart om iets wat zo gedetailleerd is nog als een fatsoenlijk geheel te laten klinken, en dat is je meesterlijk gelukt :D
 
dit is trippen.
het alvast geen mainstream nummer.
ik weet niet wat ik er moet van vinden.
ik zou er niet op dansen
luistermuziek... misschien wel tof

belangrijkste vraag voor mij of iets "goede muziek" is: komt er emotie los? awel bij mij toch wel een beetje !!
 
Nog een limburger hier :D

Ja, ik vind m ergens wel erg lekker hoor. De hoofdmelodie (fluit) was me net iets te gedistorted anders had ik m nog leuker gevonden. Heeft ook wel ergens iets van the Orb. Aparte melodie, goede opbouw en einde.

:biertje:
 
GAAF Nummertje

Tis inderdaad geen mainstream. Voor de rest vindt ik hem wel wat lang. Het tweede gedeeldte vind ik minder, het mist toch de geordende chaos van het eerste deel
 
Back
Top