qenoQs octopus

Wauw er komt weer een maffe hardware sequencer op de markt.

Foto=8OEP7EP7


Voorlopig alleen maar met midi en dus geen cv/gate maar met een goede midi naar cv converter is dit wel op te lossen. Voor verdere informatie over deze sequencer ff onderaan klikken.

>> KLIK <<
 
1999 Euros, not including V.A.T. and shipping
kan je hem beter nog zelf proggen ..

;)
 
Ja zo even uit je losse mouw.
Dan pak je een stukje metaal en een boomstam en wat knoppen.
Even mixen in de keukenmixer en er komt een kant en klare sequencer uit!
 
kijk dit is gaaf!!!

en weer met houten zij-paneeltjes hehe...

ga hem gelijk checken, een soort van super schaltwerk? tof hoor
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja zo even uit je losse mouw.
Dan pak je een stukje metaal en een boomstam en wat knoppen.
Even mixen in de keukenmixer en er komt een kant en klare sequencer uit!

Thanx man, dat recept zocht ik al tijden:okdan:

Vind het wel een mooi ding, alleen een beetje an de prijs...
 
impressive!
als je die onder de knie hebt kan je er volgens mij heeeeeel veel mee! [edit] en ja dat kan natuurlijk met elke seq. maar deze heeft toch wel wat leuke foefjes! plus dat je er natuurlijk heel erg de blits mee maakt :P [/edit]
 
Supermooi.. ben benieuwd of ie practisch is.
 
Gaaf zeg! Ben al een tijdje bezig met sparen voor een Zeit Sequencer, maar dit ziet er ook interresant uit.
 
Dat donkere hout, is dat geen walnoot of zo? Ik ken niks van hout, maar ik weet wel dat walnoot een zeer dure houtsoort is (wegens traag groeiende bomen - heb zo'n notelaar in m'n tuin staan)... Dat exclusieve randje zal voor een stuk wel in de prijs verwerkt zijn.

Erg mooi overigens :)
 
Nja, de firmware is wel open-source. Dus een zeker DIY gehalte zit er wel aan.
Tis geen Doepfer DIY midi kitje nee. ;)
 
Origineel geplaatst door MSDOS
Gaaf zeg! Ben al een tijdje bezig met sparen voor een Zeit Sequencer, maar dit ziet er ook interresant uit.
Nou.... die Zeit lijkt me veel meer overzicht te geven.. Natuurlijk zijn die Latronic achtige knopjes en multikleuren leds bretsig, maar die Zeit...
 
Wat ik nu niet snap, is dat iedereen nu zit te geilen op het ding en er nergens op die site ook maar iets over de werking staat dan "zus en zoveel knopjes en 21 endless encoders".
Ik wil toch wel iets meer info voordat daar bijna 2000 euro aan gespendeerd worden.

't Ziet er grappig uit maar ook niet meer dan dat :).
[edit] en refereren naar de notron latronic is ook niet meer dan een marketing truukje [/edit]

éérst harde feiten!

-C-
 
Door het design lijkt ie gewoon heel veel op de latronics.... qua uiterlijk.. misschien wel helemaal niet qua werking.

Als ik in een bepaald mannen blad iets moois zie, dan hoef ik ook niet te weten of ze goed kan biljarten, om te kunnen zeggen dat ik der mooi vind. :) Er is dan 1 hard feit! :) oeps..
 
Origineel geplaatst door C738
Wat ik nu niet snap, is dat iedereen nu zit te geilen op het ding en er nergens op die site ook maar iets over de werking staat dan "zus en zoveel knopjes en 21 endless encoders".
Ik wil toch wel iets meer info voordat daar bijna 2000 euro aan gespendeerd worden.

-C-

Jawel man, er staat ergens op die site een pdfje met uitleg. Niet super uitgebreid maar wel nuttige info.

R
 
Back
Top