[GESTOLEN] QMF

DJ41

Lid sinds 1834
Lid sinds
20 december 2001
Berichten
1.910
Locatie
Nieuwerkerk a/d IJssel
Sherman site
lees onderaan!

Dus als je er eentje te koop aangeboden krijgt (misschien voor weinig) check het serienummer!!

(Lijkt me echt klote voor diegene.... die dingen zijn duuuuuur)

gal_qmf2.jpg


qmf1.jpg
 
Laatst gewijzigd:
damn...da's klote!
 
is idd klote! maar dit is al een flinke tijd geleden gebeurt hoor...

Maar ja, het blijft klote!
 
Bestaat er niet een website waar je je gestolen spullen kan opgeven zodat kopers kunnen nagaan of aangeboden spullen gejat zijn?
 
Origineel geplaatst door Hover
Bestaat er niet een website waar je je gestolen spullen kan opgeven zodat kopers kunnen nagaan of aangeboden spullen gejat zijn?

Niet dat ik weet... zou wel handig zijn inderdaad!
 
MusicHouse heeft ook een lijstje met serienummers van gear die gejat zijn.Die weten het ook van deze Sherman. Verder is dit ook op Analogue Heaven gepost, dus hopelijk vinden ze hem terug.
Altijd je serienummers noteren dus..
 
inderdaad nrs altijd noteren ik heb hem nooit ergens aageboden gezien
ik weet dat en een winkel in a-dam zit en op hun site staat
een rubriek gestolen op lokatie je leest daat dat van even weg bij auto kwam terug alles weg en zo dus neem altijd met een live set 2 maatjes mee die redelijk nuchter blijven
 
lekker spannend.. hoe vaak word er iets gestolen? dagelijks.. auto´s, telefoons, radio´s, juwelen, analoge filters....
 
Maar het zou je maar eens gebeuren...
 
Ik heb wel een keer mee gemaakt toen stond er een RX7
of RX8 + een geleend boss pendaal zn zwarte en toen hadden de we de RX een beetje uit het zicht gezet en het pendaal niet kwamen terug pendaal weg dus wij s*it ik ging naar cach
converters denhaag en ja hij stond er maar bewijs maar ....
tent we hadden hem gedeelte lijk over geschildert dus het was hem echt
 
Misschien kunnen we hier alvast een les uit leren?

Zorgen dat je de aankoopbewijzen hebt, neem wat foto's met je digitale camera, noteer serienummers,...
Diefstal hou je hiermee niet tegen maar je hebt dan toch iets om later te bewijzen dat het jouw spullen waren indien ze toch terug opduiken.
 
Dit is zwaar kloten, maar deze dingen gebeuren nu eenmaal. Life s*cks from time to time...
 
gestolen goederen.. daar ken ik nog een mooi waargebeurt verhaal van:

een vriend van me had een paar jaar geleden een kurzweil 2500 sampler. hij was een van de eerste die hem toen had. bij hem werd er ingebroken. weg sampler.
maar nou wil het toeval dat hij toendertijd bij feedback in den haag werkte( nu heet het geloof ik carvin?) op de toetsen afdeling. de zaterdag daarop kwam er opeens iemand binnen lopen met een k2500 onder zijn arm. die was dus niet van hem maar van mijn vriend uiteraard. ze hebben hem dus aan de praat gehouden, en de politie gebeld. en mijn vriend had zijn sampler weer terug.
 
aai aai er staat pol*tie voor mijn deur
niet voor mij zo ver ik weet,terminste ik heb er nog minimaal een in aantocht openbaar dranknuteging en overlast enz
ik heb geen schoten gehoort dus
 
Back
Top