rebirth gratis

de naam van de gebrandde cd moet exact hetzelfde zijn als de imagenaam.

Anders even mounten met Daemon Tools of Alcohol 120.
Ook kan even kijken op het forumachtige dingetje op die site daar geen kwaad, daar wordt dit probleem ook veel besproken.

succes!
 
Ik ben blij dat er mensen zijn die me willen helpen maar toch lukt het niet.


ik heb al vanalles geprobeerd en gebrand en toch krijg ik de boodschap dat er geen cd is.


moet k eerst alles instaleren vooraleer ik brand of zo?!

thanx

ps:ik brnd met nero
 
Kun je een cd-volume opgeven als je brandt?

Zo ja, dit moet dan veranderd worden in de naam die je virtuele schijf ook heeft als je daar de rebirth image invoert.

En eerst ff unrarren en dan de iso branden he.. ;)
 
ik heb em 2x gedownload en het is niet gelukt om een cd te branden. liever heb ik em ook gewoon als rebith2.exe file zonder dat die telkens naar die CD lade kijkt, dus als iemand een andere weet (voorheen illegale dus) hoor ik t graag.
Misschien kan die op het synthforum gepost worden bij de software??
 
wat een programma zeg! hiermee ben ik zo ongeveer een jaartje of 10 geleden begonnen :luv: na een stapel synths ligt het in de kast (ik heb nog versie 1) en zie nu dit draadje sinds gisteren. meteen gedownload en de iso gemount.

nu ben ik een halfuurtje tijd kwijt :o: is dat een goed teken?
 
Origineel geplaatst door mr space
ik heb em 2x gedownload en het is niet gelukt om een cd te branden. liever heb ik em ook gewoon als rebith2.exe file zonder dat die telkens naar die CD lade kijkt, dus als iemand een andere weet (voorheen illegale dus) hoor ik t graag.
Misschien kan die op het synthforum gepost worden bij de software??
iso bestand mounten in daemon tools, zo zit hij altijd klaar in een virtuele cd-drive :)

moet je ook geen schijfjes gaan verspillen
 
tja okee nou ik ben t zat met die kut rebirth, bieden ze em gratis aan, maar dan is tie telkens alleen corrupt te downloaden :stupid
 
Het is behoooooorlijk omslachtig en irritant om 'm werkend te krijgen.. 't Is mij per ongeluk (?) gelukt..
 
:confused: raaar, dat topic waar je naar verwijst is gesloten...
 
Back
Top