Zin en onzin over censuur..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zijn hier eigenlijk leden op het forum die redelijk verstand hebben van juridische stappen?

Lijkt me wel handig lijkt me zo....


Arv
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
In nederland heb je inderdaad een vrijheids van meningsuiting alleen zijn wij als synthforum daar helaas verantwoordelijk .... 8< .... benieuwd wat ze daar doen als er een officieel, juridisch in orde aanklacht ingediend word.

<ot>

Volgens mij ga je voorbij aan de funktie van een forum als je gaat cencureren in berichtjes/leden die kritisch zijn tov bedrijven. Juridisch gezien heb je als bedrijf geen poot om op te staan als je een openbaar forum wil aanklagen.

Vond het verhaal van Omiel ook erg... erm... erg, maar MH heeft ook een account en ze reageren ook wel als ze iets kunnen verkopen. 3 sides to every story...

</ot>

maareh, vond het wel een zaadstreek van die zgn vriend
 
Ik heb geen zin in bedrijfjes die andere mensen af lopen te zeiken en waardeloos behandelen. En de meeste mensen zijn er ook aan het achter komen. Vandaar dit soort radeloze juridische acties.
 
Heb ik iets gemist?

Nja, de mods hebben gelijk als ze het forum willen beschermen.

Maar als iedereen die een hekel aan 'ons' heeft gaat lopen zieken dan is het ook niet meer leuk.

Misschien een idee om even iemand die juridisch onderlegd is eens te vragen hoe dat nou zit. Want als je met een regeltje in de algemene voorwaarden afstand doet van uitspraken van leden ben je misschien al klaar. (lekker makkelijk, maar wat moet dat moet) :)

Volgens mij moeten we daar niet zoveel van aantrekken. Wij weten wel beter. (toch?)
 
Ik heb eigenlijk alleen maar negatieve verhalen op dit forum... Ik persoonlijk heb al verschillende synths (een stuk of 4,5) daar gekocht waaronder mijn twee favorieten... Een perfecte 303 (voor 1875 dus dat valt allemaal wel mee) en een Doepfer A-100 (klein mankementje in de ADSR maar ik heb meteen een nieuwe gekregen.) Dus ik heb niets te klagen. Maar goed. Ik ben ook geen handelaar...
 
komt er in de algemene voorwaarden een speciale regel om het forum tegen MH te beschermen en een speciale thomann banner op de homepage zeker hihi
 
Origineel geplaatst door fuse
Misschien een idee om even iemand die juridisch onderlegd is eens te vragen hoe dat nou zit. Want als je met een regeltje in de algemene voorwaarden afstand doet van uitspraken van leden ben je misschien al klaar. (lekker makkelijk, maar wat moet dat moet) :)
Ik ben benieuwd of ik dan mag zeggen dat ik de koningin in haar kont wil neuken en dat ik negers haat... (Niet dat ik dat wil hoor...) Maar ergens is een grens en ik ken die niet. Mijn ervaring leert dat een grens altijd overschreden wordt en daarom moet de grens niet aan het uiterste liggen. Maar goed, dit is mijn mening. Vanavond zijn er meerdere moderators online, wellicht hebben die een andere mening en word ik op het matje geroepen.... (punish me!!!!! hmmm) :)
 
ach tis toch gewoon ontzettend kinderachtig van MH dat ze gaan dreigen met juridische stappen?? je zou er bijna van vermoeden dat het verhaal van de advertenties echt waar is ;)

die knakkers hebben spullen die je meestal nergens anders kan kopen, dus zoveel last zullen ze niet hebben van wat negatieve berichten.....

Olaf
 
Origineel geplaatst door The Q


<ot>Vond het verhaal van Omiel ook erg... erm... erg, </ot>

Uhmm... erg waar?
 
Ik zeg nix Omiel :smeris:

Amerikaanse toestanden:
Het www.FCTwente.net forum is door John van het Schip aangeklaagt omdat de aanhoudende negatieve kritiek op zijn funktioneren het voor hem onmogelijk maakt weer een baan als trainer te vinden na zijn mogelijke ontslag. Hij zal hierdoor inkomsten mislopen
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door olafmol
ach tis toch gewoon ontzettend kinderachtig van MH dat ze gaan dreigen met juridische stappen?? je zou er bijna van vermoeden dat het verhaal van de advertenties echt waar is ;)
Olaf
Ze hebben niet gedreigd met juridische stappen, maar ze hebben een heel formeel emailtje gestuurd met de vraag contact op te nemen. Als je een beetje jurdische kennis hebt, weet je dan dat ze dat in een later proces kunnen gebruiken en gaat er dus een lampje branden.. Vandaar dat we zo reageren.. (p.s. Ik was het niet die dat weet... Johnny = dom)

Overgins moderaten we veel meer. Het is niet alleen maar zo dat we posts over MH weghalen. Ook dubbele posts verdwijnen regelmatig. Onderwerpen worden gesplitst als ze te veel offtopic gaan. Niet relevante onderwerpen (zoals 'printer te koop', 'illegale software' en oude posts) verdwijnen. Dit om het forum toch nog een beetje netjes te houden. Alleen als ze over MH gaan vallen ze op..
 
Origineel geplaatst door olafmol
die knakkers hebben spullen die je meestal nergens anders kan kopen, dus zoveel last zullen ze niet hebben van wat negatieve berichten.....

Olaf

Van hun vintage spul kunnen ze niet bestaan. De marge daarop is te klein om de huur van een utrechts winkel pand en twee personeelsleden te betalen. Ze moeten het echt van hun nieuwe spullen hebben. Vintage spullen in de raam is in principe een advertentie. Het lokt kopers naar je zaak, waarna je ze een nieuw apparaat probeerd te verkopen. Niks mis mee overigens, begrijp me niet verkeerd. Maar heel die vintage markt heeft voor hun geen enkele andere waarde dan advertentie waarde.
 
maar wat nou als iemand bv vindt dat ie verneukt is door MuzakHuisKampen met de koop van een fijne oude Casio SK1 maar dat MuzakHuisKampen vindt dat de SK1 precies in goede staat was.....wordt het mailtje dan die persoon dan ook gedelete als MHK een formeel emailtje stuurt?
en werkt het bv bij ebay ook zo? daar mag iedereen toch ook gewoon aangeven wat ie van de gedane deal vondt? als er maar ruimte is voor weerwoord, en dat is er hier..laat onze MH vrienden dan maar gewoon zelf op het forum reageren...

Olaf
 
Laatst gewijzigd:
Een forum kan strafrechtelijk volgens mij wel aangesproken worden op de berichten die er verschijnen. Zo zijn ze op tweakers.net als de dood voor warez en de BSA, alleen om het feit dat dit ze een beste boete kan opleveren.
 
OOPS! straks krijgen we de Buma ook achter ons aan, remember de thread waarin werd gezegd dat CD's veel te duur waren!!! ;)
 
Origineel geplaatst door nick nova
Man, hier wordt ik moe van...

Hmm.. Hier hebben anders onze voorouders wel hard voor gevochten 60 jaar geleden. Vrijheid van menings uiting. Je mag dus ook iets zeggen als je ergens niet tevreden mee bent.
 
nah is ff kijken hoeveel berichten uit deze tread verwijdert worden:)

maar serieus.ik heb toch al een aantal keer met MH zaken gedaan. en toch snap mh niet helemaal. het is net wat johnny en krz zegt. als er wat interresants te koop staat. meld iemand het hier op het forum. zo hebben ze toch al het een en ander verkocht lijkt me. iig meer winst dan verlies lijkt me.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik persoonlijk heb al verschillende synths (een stuk of 4,5) daar gekocht waaronder mijn twee favorieten... Een perfecte 303 (voor 1875 dus dat valt allemaal wel mee) en een Doepfer A-100 (klein mankementje in de ADSR maar ik heb meteen een nieuwe gekregen.) Dus ik heb niets te klagen. Maar goed. Ik ben ook geen handelaar...

Ik heb voor de MH periode wel regelmatig wat met ze gehandeld en als ik er aan terug denk zijn er veel deals van mij of mijn vrienden waar altijd weer een staartje aan zat.
 
Origineel geplaatst door omiel


Ik heb voor de MH periode wel regelmatig wat met ze gehandeld en als ik er aan terug denk zijn er veel deals van mij of mijn vrienden waar altijd weer een staartje aan zat.

in welk opzich dat die apparaten die je kocht klacjten hadden ofzo?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top