Zin en onzin over censuur..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
censuur???
 
Ja waar is mijn vraag over de truc van MH? En de topic van Silentsilver?
 
Is er echt censuur hiero? Dat verwacht je niet...
Dit is toch niet het topic "fans van MH"?

:)



Arv
 
Ach, volgens mij zijn de mods bang om weer een boos telefoontje van MH te krijgen. Beetje flauw om deze posts weg te halen. Vooral omdat het geen via via horen zeggen verhaal is, maar een feit dat door de bewuste persoon tegen mij verteld is.
 
Ik heb geen problemen met MusicHouse, ik wilde gewoon weten wat er voorgevallen was, had toch ook een leuk verhaal kunnen zijn? Maar het zal wel niet zo positief ten opzichte van MH zijn.

[fok.nl mode] omiel -3 [/fok.nl mode]
 
Laatst gewijzigd:
Je hebt het verhaaltje dus niet gelezen?
 
In nederland heb je inderdaad een vrijheids van meningsuiting alleen zijn wij als synthforum daar helaas verantwoordelijk voor als jullie dit publiekelijk doen. Als MH denkt dat ze inkomstenderving hebben (ik denk overgins dat wij zorgen dat ze meer klanten krijgen, maar toch..) en ze dat via de officiele juridische weg aangekaart hebben, dan wil ik best censureren om zo geen boete van veel euro's te krijgen (dit is een vrijwillig forum, we betalen al genoeg uit onze eigen zak) en daardoor dit leuk forum te moeten stoppen....

Hopend op begrip.... Ga maar naar GoT om over iemand te klagen. Ik ben benieuwd wat ze daar doen als er een officieel, juridisch in orde aanklacht ingediend word.
 
Als het zo gevoelig ligt, dan heb je helemaal gelijk :okdan:
 
Je mag best personen aanvallen.. Als ze bijvoorbeeld een kapotte synth verkocht hebben ;) Personen hebben geen inkomstenderving. Maar bij bedrijven ligt dat anders.

Op de meeting kunnen we het er uitgebreidt over hebben. :D
 
Hmmm, ik weet het niet Busca. Als het op feiten gebaseerd is...

Maarja, er wordt wat af gedemoniseerd ! :)
 
Ze hebben alleen inkomsten derving uit hun bizarre behandeling van (potentiele)klanten. En ik vraag me af hoe sterk ze juridisch staan als er op een openbaar forum feiten op de tafel worden gelegd. Het is iets anders als er roddels en andere onwaarheden tentoon worden gespreid. Gaat het forum nu ook een oficieele klacht in dienen tegen MH omdat hij in de winkel altijd het forum af loopt te zeiken? Gaan ze dadelijk ook kroegen e.d. aanklagen omdat er mensen onder het genot van een pilsje hun zaak af lopen te zeiken? Vaag.

Als MH wil dat er positief over hun wordt geschreven dan moeten ze eerst maar eens iets aan hun service naar de klanten doen. Als je die allemaal goed behandeld dan komen de goede verhalen van zelf. Zo werkt het met mijn bedrijfje ook. Je leest op het forum zelden slechte verhalen over andere muziekwinkels, dus ik denk toch dat ze eerst maar eens bij hun zelf te raden moet gaan.
 
Nog effe en dan weer back on topic..

Ik vind dat er wel een verschil is in vertellen wat er exact gebeurt (neutraal verteld) is en een aanval op een bepaald persoon/bedrijf.. Toch?



Arv
 
Is misschien ook allemaal waar, maar ik wil niet dat door dit geouwehoer het forum weer plat gaat en dat het ons weer een hoop geld en moeite gaat kosten.
Je weet zelf hoe snel je een imago van een bedrijf kapot kan maken. Ook al ligt het aan hun zelf volgens jullie.. Boeien. Als MH daadwerkelijk stappen gaat ondernemen zijn we de lul.... en daar heb ik geen zin in. duss..
 
En trouwens heel dat inkomsten derving is puur gelul. Hij moet het maar aan zien te tonen dat hij ten gevolge van uitspraken op het forum een lagere omzet draait. Dat is onmogelijk. Het is iets anders al de gemeente de straat voor je winkel twee maanden openbreekt en je kunt in de administratie aantonen dat je in die twee maanden maar de helft van je normale omzet hebt gedraaid. Dan kun je bij de gemeente aankloppen voor een schade vergoeding. Hij kan hoogstens personen aanklagen wegens laster of smaad, maar dat wordt moeilijk als er feiten over hem verteld worden.

Hij heeft jullie goed de wind in de broek gejaagd met e.e.o. standaard briefje wat elke advocaat zo de deur uit doet voor 200,- euro ofzo, maar wat in weze weinig tot geen juridische kracht heeft.
 
Als MH echt zo slecht is dan komt iedereen er toch zelf achter.
Wij hebben trouwens ook helemaal geen zin in een forum waarin alleen maar mensen / bedrijven afgezeken worden.
 
Ook niet waar de waarheid verteld word?

Nja, laat maar.
 
gezellige gasten..... je zal er maar ooit een synth gekocht hebben, van jou geld gaan ze nu proberen dit forum aan te klagen ;)
 
En trouwens, hoe vaak word hier gemeld dat er weer exotische vintage te koop is? Dus wat dat betreft... sneu.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top