Closure [Future Garage]

Mooi hoor. Best een unieke stijl volgens mij.
Niet echt kritiek maar het enige wat ik zelf anders zou doen is iets minder vocalen.
Die zijn nu alom en veelvuldifg vertegenwoordigd maar is ook niet verkeerd ofzo
 
Mooi hoor. Best een unieke stijl volgens mij.
Niet echt kritiek maar het enige wat ik zelf anders zou doen is iets minder vocalen.
Die zijn nu alom en veelvuldifg vertegenwoordigd maar is ook niet verkeerd ofzo
Hey merci! Ja de vocalen pakken wel flink de hoofdrol in deze track. Ik vond het zelf wel passen, maar wellicht zit ik er met mijn neus te dicht op. Vervelende is dat ik het inmiddels weer te vaak gehoord heb, en bij alles wat je dan weghaalt ontstaat gevoelsmatig dan opeens een gat... Ik laat het ff rusten....
 
Laatst gewijzigd:
Hey merci! Ja de vocalen pakken wel flink de hoofdrol in deze track. Ik vond het zelf wel passen, maar wellicht zit ik er met mijn neus te dicht op. Vervelende is dat ik het inmiddels weer te vaak gehoord heb, en bij alles wat je dan weghaalt ontstaat gevoelsmatig dan opeens een gat... Ik laat het ff rusten....

Even laten rusten is altijd een goed idee

De vocalen zijn een beetje kakafonie
Ook kalere stukjes er tussen waar helemaal geen vocalen zijn brengen meer rust
Less is more ;)
 
Probeer eens een verlangen naar vocalen te teasen. Dat doe je door mensen er op te laten wachten. Ik lul mijn tracks ook oevervol, erna luister ik tegenwoordig waar de fader naar nul mag en pas toe:D
Ik hoor dit genre wel graag, zou 't graag zelf kunnen. Deed al n poging, leek nergens op - keep it going!
 
Beetje weinig vocalen, maar soit. ;)

Toffe track, sterke productie!

Die vocals maken 'm (wat mij betreft) wat generiek, zijn inmiddels wel beproefde trucjes.. dat maakt, dat het heel goed werkt, natuurlijk :) maar ook dat je hier de ruimte kunt pakken als je de overall sound wat meer naar je toe zou willen trekken. Rock on!
 
Beetje weinig vocalen, maar soit. ;)

Toffe track, sterke productie!
Ach ja, you know... i could tell you, what it is...., but it is what it is :P.
Merci!!!

Die vocals maken 'm (wat mij betreft) wat generiek, zijn inmiddels wel beproefde trucjes.. dat maakt, dat het heel goed werkt, natuurlijk :) maar ook dat je hier de ruimte kunt pakken als je de overall sound wat meer naar je toe zou willen trekken. Rock on!
Dan concludeer ik dat de missie alleen maar geslaagd is, van iets droogs iets maken wat generiek/commercieel klinkt ;)

Hier de sample waar ik de meeste vocals mee gedaan heb:
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
 
Verassend trouwens, de vele comments op het (vele?) vocal gebruik, als ik dit nummer bv luister, zit hier nauwelijks een stukje zonder in, dus 4m lang vocals, vocals, vocals, waarvan het merendeel dezelfde.... (ok, dit nummer is wel van een andere kwaliteit, maar soit).

 
Verassend trouwens, de vele comments op het (vele?) vocal gebruik, als ik dit nummer bv luister, zit hier nauwelijks een stukje zonder in, dus 4m lang vocals, vocals, vocals, waarvan het merendeel dezelfde.... (ok, dit nummer is wel van een andere kwaliteit, maar soit).
Ow, maar ik snap jullie punt wel hoor, daar niet van,... :D
 
Back
Top