M-VAVE/CUVAVE Cube Baby

20hz

..to the beat of the drum
Lid sinds
20 juli 2002
Berichten
871
Locatie
prov. Utrecht
Vandaag besteld. Ik zie op youtube alleen demo's met gitaar (door de AMP simulatie -IR!), maar ik denk dat deze ook erg leuk werkt voor bijvoorbeeld een monosynth. Iemand anders deze al in handen gehad?

 
Ben eigenlijk best benieuwd of het pedaal een beetje klinkt..
Ik heb nu zelf de Mini Universe van m-vave besteld.
Misschien dat dit de volgende word.( Of de Tank-G , de grotere versie.)
 
Het is niet schokkend fantastisch, maar het klinkt leuk. Prettig om wat 'droge' synths van effect te voorzien. Reverb, delay en amp afzonderlijk en gecombineerd toe te passen. Voor het geld (35,- eu) hoef je het niet te laten. Ik switch langzaam meer naar hardware en wilde dus ook externe effecten.

Ik moet nog aan de slag met de IR mogelijkheden. Die lijken me wel interessant. Werkt (ook) met een interne accu, wat ook handig kan zijn.

Mocht ik het een keer aangesloten hebben, zal ik wat voorbeelden opnemen.
 
Oke tof👍, die M-vave Mini Universe schijnt volgens you tube recensies een Strymon Big Sky killer te zijn, lijkt mij sterk, maar voor €25 wil ik hem wel proberen.
Je heb me in ieder geval overtuigd om ook deze aan te schaffen👍👍
 
Ik ben persoonlijk niet bekend met de Strymon FX, maar ken ze van video. Die klinken erg mooi, dus een killer lijkt mij ook sterk.
De M-vave zijn leuke producten voor het geld en eventueel een brug-product naar iets beters als het bevalt.

Net deze video gekeken. Behoorlijk eerlijke review. Pro's en cons, mits je die kent, voor dit geld zeker doen.

 
Oke tof👍, die M-vave Mini Universe schijnt volgens you tube recensies een Strymon Big Sky killer te zijn, lijkt mij sterk, maar voor €25 wil ik hem wel proberen.
Je heb me in ieder geval overtuigd om ook deze aan te schaffen👍👍
Heb je hem al binnen? Zo ja, hoe bevalt ie?
 
Ik heb hem inderdaad binnen, maar ben vergeten om een 9 Volt adapter mee te bestellen. Dacht eigenlijk dat er ook een batterij in kon. Jammer. Zodra ik hem aangesloten heb zal ik even een beoordeling geven.
 
Back
Top