MstrFX - voor Rudi

Ik dacht dat ik klaar was met alle tracks tot ik dees vond....wellicht moet ik nog meer luisteren.

Anyhow klinkt best dik. Dit werkt wel...
 
Goeie sample, niets mis met de panfluit en een lekkere beat. Helaas had ik het gevoel dat er een vliegtuig door het nummer heen bromde. Ik denk dat het volledige potentieel van het nummer nog niet bereikt is in deze versie.
 
Goeie sample, niets mis met de panfluit en een lekkere beat. Helaas had ik het gevoel dat er een vliegtuig door het nummer heen bromde. Ik denk dat het volledige potentieel van het nummer nog niet bereikt is in deze versie.
Hi thx voor feedback. Nee potentieel zeker niet behaald, wat voor gevoel van brom had je, waar lag het aan in de sound?
 
Over het gebrom in de track; Ik heb het over het geluid dat op ongeveer 0:53 opduikt in de track. Geen technisch probleem dus, eerder persoonlijke smaak.
 
Lekker trackje hoor. Kort en krachtig. Ik kon er niet stil bij zitten, heb lekker mee zitten huppen en hem daarna meteen nog een keer geluisterd.
Duimpje omhoog!
 
Klinkt voor mij meer als een toffe jam dan een compositie, dan had je er nog wat meer werk van moeten maken en misschien een mooie break wat verder in de track.
De dwarsfluit vind ik wel leuk gevonden, geeft het wel wat extra's op die manier.
Oh, nog even een aanvulling; ik lees net de comments en begrijp dat het een panfluit is ipv een dwarsfluit.
 
Vind hem wel tof, hihat/clap wel wat prominent aanwezig, acid valt af en toe wat weg, panfluit doet het erg goed!
 
Dikke beat! Swingt gelijk je hoofd op en neer en die pan fluit past verassend goed :). Enige dat ik kan zeggen is dat de track wel wat op en afbouw mag hebben. Hoeft niet veel te zijn, ff de kick weg, acid uithaal, paar dubbele kicks en hop weer terug! Misschien zelfs de ride er ff bij op de kicks ;)
 
Acid en panfluit, leuke combi! Ik denk dat er in de muziekcategoriën wel plek is voor Acidic worldmusic. Beukt lekker door!
 
Ik volgde het advies van de mods en ben met het nummer onder mij gestart en eindig dus bij jou. Ik had eigenlijk gehoopt op een 'echte' track in plaats van een snippet, maar het is wat het is. Ik hoor een goede trein denderen en ik vind de fluit goed gekozen. De mix zelf komt hier niet lekker door, de drums zijn zo hard dat het hier een overstuurde brij wordt wat de zuiverheid van de melodieen niet ten goede komt. Ben benieuwd of je deze nog eens uitwerkt tot een geheel.
 
Uh, nee deze track is een one day fly :) ik merk dat er enorm veel verschil is in hoe tracks sonisch overkomen, voor mij is dit meer een test geworden waar inmiddels onderling al wat contact over is om het een beetje te analyseren en wellicht iets over mee te delen. Maar ben met zoveel dingen bezig. Ik hoop dat degene met mooiste compositie, dynamiek en eq wint aangezien Jaques Brel niet meedoet. Die mag ook mono van mij, heerlijk.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Back
Top