Mr. Muzak - Strings

Sommige geluiden zijn best ongebruikelijk maar liggen gelijk goed in het gehoor
Maar in totaal laat deze track me een beetje vol vraagtekens achter, misschien in een groter geheel komt ie dan beter tot zijn recht?
 
Toffe sounds, idnerdaad niet helemaal in balans, maar wel een heel tof sfeertje. Ben het wel met Bahamut eens dat de lead iets anders had gemogen, in de basis wel goeie sound, misschien iets zachter en een filter envelope erop die de harde attack wat afrond en dan lekker open draait :)
 
Mooie soundscape! Drums had ik ook eerder iets electronischer genomen of juist meer echte drums, nu klinken ze een beetje neppig. En da's jammer want de rest klinkt el veelbelovend.
 
lekkere gruizige sounds, in combi met wat meer strakke sounds... werkt goed... de beat(s) doet t m ook wel.

gewoon erg goed! (en smaakt naar meer, maar volgens mij heb je toch precies de juiste lengte voor deze track).

knap gemaakt! ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;........................l;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; verslavende track.....
 
Ik sluit me aan bij de eerdere commentaren, mooie sounds (en een bonuspunt voor Soma gear natuurlijk), maar de drums doen afbreuk aan de sfeer die je juist zo goed neerzet in het begin. Ik denk dat wat epische booms en hits beter zouden passen dan een standaard beat. Of misschien juist wat meer noisy/glitchy/industrial. Mocht je toch een meer traditionele beat gebruiken inderdaad wat harder zetten en wellicht wat galm geven om het meer in de sfeer van de rest te trekken. Heeft zeker potentie voor meer.
 
lekkere gruizige sounds, in combi met wat meer strakke sounds... werkt goed... de beat(s) doet t m ook wel.

gewoon erg goed! (en smaakt naar meer, maar volgens mij heb je toch precies de juiste lengte voor deze track).

knap gemaakt! ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;........................l;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; verslavende track.....

Dank ! Gruizig is een goede omschrijving.

... een bonuspunt voor Soma gear natuurlijk...

Leve Soma !
En ik krijg al zin om er een industrial versie van te maken. 8)
 
Lekker gritty en spannend! Je doet je naam geen eer aan. :D

Door de titel gaat de track over de strings, en had die string-sound wat meer beweging mogen hebben. Maar da's omdat je m'n aandacht erop richt. Als ik er niet op had gelet, had je me er niet over gehoord.


En ja, de andere drumstukjes... in een vroege versie waren die prominenter aanwezig. Met wat distortion en een hoger volume. Maar ik vond het toch wat té stevig zo.
Maar nu doen jullie me twijfelen of dat wel een goeie beslissing was :D

Wat mij betreft wel hoor.

Sterker nog, ze zouden nog meer op de achtergrond mogen. Ik zat net als @Nap aan galm te denken - gewoon over die hele drumpartij, en dan flink in de wet, richting de achtergrond, alsof het een nagedachte is ofzo.. en dan het volume automaten, ermee spelen. De drums in het teken van de soundscape ipv andersom.

Of niet. haha.. Keuzes keuzes..... . Heb sowieso genoten!
 
Back
Top