Mr. Muzak - Strings

Mr. Muzak

Stamgast
Lid sinds
31 Maart 2018
Berichten
194
Locatie
Antwerpen

Een soundscape zoals ik ze graag maak, maar mét drums en -godbetert- zelfs een melodie. 8)

Gebruik gemaakt van : Soma Lyra 8, Elektron Digitakt, Logic Pro geluiden, 1 Logic Pro loop en pedaaltjes : Meris Mercury 7 en Romferd van Pladask.
 
Klinkt wat post-rock achtig. Lekker wel, misschien zou de lead nog wat dikker kunnen, en langer, een minuut of 8 ;)
 
Dit ljkt me een hele mooie track hoor veel lagen, sferisch. Zie dit ook wel onder de film Oblivion tijdens het rijden op de motor over desolaat landschap.
Met je gear zit het ook snor. komt hier alleen nog niet zo dynamisch over als dat het wellicht wel bij jou doet.
 
Mooi spanning in het intro. Jammer van de drums, die zijn veel te zacht. Ik zie best wat in deze track, maar de mix moet wat beter om dat tot zijn recht te laten komen, en dan heb ik het in de eerste plaats over de verschillende volumes van alle losse elementen, als je dat eerst op orde hebt, dan ben je al heel veel verder.
 
die drums rond de 1:37 die vind ik ook echt heel lekker. dat had best een hoofdrolletje mogen worden wat mij betreft.
De kick vind ik ook wel lekker (maar ook een beetje te zacht na de intro, want in de intro klonk ie wel in balans vond ik zelf).

verder sfeervol. Zit zeker meer in, want het klinkt ondanks de obvious verbeterpunten best wel heel lekker hoor!
 
Bedankt voor de reacties iedereen!

Dat stukje vanaf 1:37 vind ik zelf ook geslaagd 8)
En ja, de andere drumstukjes... in een vroege versie waren die prominenter aanwezig. Met wat distortion en een hoger volume. Maar ik vond het toch wat té stevig zo.
Maar nu doen jullie me twijfelen of dat wel een goeie beslissing was :D
 
Bedankt voor de reacties iedereen!

Dat stukje vanaf 1:37 vind ik zelf ook geslaagd 8)
En ja, de andere drumstukjes... in een vroege versie waren die prominenter aanwezig. Met wat distortion en een hoger volume. Maar ik vond het toch wat té stevig zo.
Maar nu doen jullie me twijfelen of dat wel een goeie beslissing was :D
Als je er zelf maar achter staat :)
Dat is het belangrijkste!
 
Aardige track, zitten fijne elementen in. Over de mix is al het nodige gezegd. Een soort basic saw lead in zoiets hoeft van mij niet; ik had een andere sound gekozen.
 
Mooie soundscapes in het begin en outro, en een lekkere smerige lead! Ik had voor de drums in het eerste deel denk ik voor elektronische drums gekozen ipv akoestische. Track zou het denk ik goed doen als game-muziek (en dat bedoel ik heel erg positief).
 
Back
Top