Synthopius - Conquered

Yeah, lekkere synthrock sound! Supervette gitaarsolo; er zitten een paar noten in die voor mij net ff iets te vaak wringen (mineur vs. majeur), maar ondanks dat klinkt 'ie echt mega lekker! Toffe track.
 
al veel over de track gezegd. ik vind het wel een goede compositie. voorzover ik mij herinner werd er in de jaren '80 veel gebruik gemaak van echte elektronische drums. dat hoor ik hier niet terug. maar je bent wel in je opgezet geslaagd, denk ik, met je eighties vibe, maar helaas luisterde ik in die tijd niet naar dit soort muziek... nogmaals, kan horen dat het goed is gemaakt en je er heel veel werk in hebt gestopt.
 
Ja! Mooi begin en ik was zeer hoopvol.. komt hier goed binnen klinkt lekker maar ja dit niet mijn ding zodra die gitaren erin komen. Dus petje af voor de compositie en deze stylo!
Mooi gemaakt!
 
Jaa, een gitaarsolo, nee 2, nee..., en verder nogal groots en wijds klinkend, weet niet meer welk decennium dit was, maar heel herkenbaar. Prima te pruimen. Alleen de belans tussen de instrumenten klopt niet helemaal, maar dat komt later wel.
 
Leuke 80ties synthtrack, niet super spannend, maar wel netjes uitgevoerd. Drums mogen denk ik wel wat meer naar voren in deze track, en sowieso denk ik wel het wat zwakkere punt in deze track. De synth partijtjes springen er daarentegen wel uit, al met een al een goede prestatie!
 
Tijdens de intro was ik een beetje huiverig, maar toen het eerst arpje begon te spelen was het wel duidelijk dat dit goed ging worden. Ik denk dat je het wel episch kunt noemen.

Zoals eerder door andere opgemerkt mogen de drums wat luider, maar voor de rest heb ik er niets op aan te merken :okdan:
 
Voor typische 80's drums werken ze prima bij de track. Mooi spacey avontuur. Als je had gezegd dat de gitaar echt was dan had ik het geloofd, klinkt prima!
 
Leuke symfonische rocktrack heb je gemaakt.
Drums hier en daar wat ongelukkig maar toch respekt want voor mijzelf is een goede drumtrack altijd een lastig verhaal.
Die call en response tussen keys en gitaar bij 2.00 doet het lekker vind ik en verderop nog een gitaarsolo, goed hoor al had je daar ook nog een keer een iets langere call en response tussen keys en gitaar mogen doen.
Maar bij elkaar een geslaagde track!
 
Goed arrangement, inderdaad beetje zo'n 80s film. De drums klinken me wat platjes en ver weg in de oren, de hele mix kan wel wat oompf gebruiken. Die gitaar is tof. Leuke track die zou profiteren van wat meer productie/processing. :okdan:
 
Bedankt allen voor de feedback. Als de contest voorbij is zal ik me eens richten op de mix met name de drums. Bij mij klinkt het wel 'druk vol", maar kan ook zomaar zijn dat mijn installatie zo is afgesteld en het bij een ander 'anders' klinkt.
 
Mooie echte synthesizer track, doe me denken aan het luisteren naar synth muziek op de walkman vroeger in de auto :). De drums klinken idd wat dof, de mix zo van mij wat sprankelijker mogen, maar verder heel netjes in elkaar gezet, ik doe het je niet na :)
 
al veel over de track gezegd. ik vind het wel een goede compositie. voorzover ik mij herinner werd er in de jaren '80 veel gebruik gemaak van echte elektronische drums. dat hoor ik hier niet terug. maar je bent wel in je opgezet geslaagd, denk ik, met je eighties vibe, maar helaas luisterde ik in die tijd niet naar dit soort muziek... nogmaals, kan horen dat het goed is gemaakt en je er heel veel werk in hebt gestopt.
Hier sluit ik me volledig bij aan.
 
Back
Top