Track voor Sama' Abdulhadi (dj uit palastina)

MstrFX

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2009
Berichten
2.725
Beste mede forumers, een dj vriend van me zei waarom ga je geen track maken voor Sama' Abdulhadi! Nou dat vond ik zo'n mooi idee.
Heb even een eerste schets gemaakt. Volledig hardware set opname want mn ableton doet raar. Kan best dat ik het nog helemaal om gooi..

Maar misschien vinden jullie het ook leuk om in deze draad een track voor haar te maken? en uiteindelijk na elkaar tips gegeven te hebben het aan haar sturen?

 

Attachments

  • 2-palastinelove 0002 [2023-11-12 140829].mp3
    4,5 MB
Sympathiek voorstel, sla 'm zelf even over, thanks. Maar die schetsjes van je zijn zeker tof. Zou die eerste niet omgooien maar uitwerken, zodra Ableton weer meedoet. Mocht je losse sporen kunnen opnemen, dan is dat wel slim bij deze, dan kan je achteraf meer doen met de mix.

Ga dat BR-setje nog es goed beluisteren - klinkt niet verkeerd..!
 
Heel nice!

Ok dit moeten we toppen ;) om haar blij te maken natuurljk

Wel goed om even haar laatste styl te horen.
Boilerroom was al 5 jaar oud.
 
Heel nice!

Ok dit moeten we toppen ;) om haar blij te maken natuurljk

Wel goed om even haar laatste styl te horen.
Boilerroom was al 5 jaar oud.
Zal mijne te relaxt zijn denk ik, of ze moet hem versneld afspelen :D , als ik de mp3 moet sturen hoor ik het wel, het is alleen niet de uiteindelijke versie, die hoop ik ergens eind van het jaar af te hebben.
Heerlijk plaatje reeds, Jason, wat een lekkere groove en basslijn. Veel afwisseling, echt lekker...
Bedankt Jan!
 
Oké, hier mijn bijdrage. Ik ben er meteen aan begonnen.

STOP DE OORLOG

<mod-knip 14-11-23>

Dit nummer is speciaal opgedragen aan Sama' Abdulhadi (de Palestijnse DJ) en haar lotgenoten.

Ik wens alle slachtoffers van de oorlog alle goeds in de wereld.

Waarom "Pixels In My Eyes"? Het zit zo: als je welbekend bent met de Matrix, dan gebeurt het nu en dan dat alles virtueel lijkt te zijn. Je ziet de realiteit niet zoals ze is, maar zoals een soort van pixel-kunst. Laat deze kennis een leidraad zijn voor de rest van je leven. Alles is virtueel, niets is echt. Ook de dood niet. Wees gerust.

Veel luisterplezier aan allemaal (1),



of



Gloomy (1)
 
Last edited by a moderator:
Back
Top