e-Gloomy-nations
Gepokt en gemazeld
Was heel erg mooi, maar ik had de indruk dat toen die drums inkwamen, dat het geheel redelijk dof begon te klinken. Ofwel ligt dat aan mijn ouwe en beschadigde oren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Mooi hoor. Ik heb ze nog niet, maar zo klinkt volgens mij muziek met de Vsti's van Eduardo Tarilonte.Celtic shock!
Vond het begin indrukwekkend. Als de drums erbij komen, daalt mijn waardering. Maar, mooi hoor!Rampage in Valhalla!
Opzwepend, beslist niet overdone, meer well-done.'Overdone!'
voor mij hebben je tracks ook vaak een game-associatie, zoals al eens eerder door iemand opgemerktAbandoned Asylum
Een opgesloten nummer over verlaten psychiatrische ziekenhuizen en inrichtingen...
Dank u...de 'abandoned asylum' setting is een heel veel voorkomende (cliche zelfs!) setting in (vaak horror) games (zoals silent hill). De intro van deze track zou daar goed bij passen.
Hoe de track zich daarna ontwikkelde verraste wel. eigenlijk veel beter luisterbaar en minder 'ambient' dan ik had verwacht op basis van de intro.