Het Googol Draadje

Googol jongen, ik moet meer dan 25 tracks van je luisteren, en ik ben ermee in slaap gevallen. Zo werkt dat niet.

Filter de meest interessante en UPLIFTENDE liedjes eruit en plaats hier beneden wat je wil dat ik draai. Zie dat de luisteraar geamuseerd blijft en niet depressief wordt van je muziek :)

Thnx voor het begrip.

Gloomy
 
Nou, je hoeft niet alle nummers te horen...
Pik er hier en daar er een tussen uit wanneer je mag/tijd/behoefte aan hebt...
Zie dat de luisteraar geamuseerd blijft en niet depressief wordt van je muziek :)
die snap ik ff niet...zo depressief zijn mijn nummers toch niet?:)
 
Tja
Bepaalde nummers van jou staan veel te zacht ook.
Dat zijn oudere nummers en opgenomen via Minidisk >PC voor naar MP3 (rond '2000)
en nou ben ik ook niet in de juiste stemming/in staat om super uplifting vrolijke muziek te maken in je eentje, in een bejaarde huis...

Kies wat voor jou het beste lijkt en op de radio kan/mag/wil... :okdan: :biertje:
 
Ik kom bij de bakker en vraag een heel lekker brood. Daarbij zegt de bakker: ik heb 25 lekkere broden, proef ze maar eens allemaal en diegene die u het meest aanstaat, zal ik u aanrekenen


Dat klinkt als een interessante en smakelijke ervaring! Als de bakker je de mogelijkheid biedt om verschillende broden te proeven voordat je beslist welke je wilt kopen, is dat een geweldige kans om precies te krijgen wat je lekker vindt. Je kunt verschillende texturen, smaken en aroma's ontdekken voordat je je definitieve keuze maakt. Neem de tijd om te genieten van de proeverij en vraag gerust om aanbevelingen van de bakker als je twijfelt tussen de opties. Het is een unieke kans om een brood te vinden dat perfect bij jouw smaakvoorkeuren past!

Looooooooooooooool :dubbel:
 
Ik heb het blijkbaar nog niet helemaal door...:?
Heb ik nu te veel opgestuurd?
ik zie het probleem niet...

Ik wist niet wat sound-cloud was, en ben doormiddel jou advies er opgegaan:okdan::okdan:
Ik heb nog 68 procent aan gratis uploadlimiet staan...
ik probeer het eerst uit voordat ik 85 euro per jaar (wat schappelijk is) er voor ga betalen voor een pro versie (ofzoiets).
 
Hey Googol, ik had 7 gratis soundcloud accounts voordat ik op Pro overstapte. Ik heb daar geen minuut spijt van, moet je zeker doen.
Wat ik wil zeggen met bovenstaande: ik ga al jouw nummers met plezier beluisteren, en zal wel een keuze maken.
Hartstikke bedankt alleszins.

Grtjs

Gloomy
 
Prffoef... 7 accounts😱 is iets te veel om bij te houden voor mij...:o:
Ik doe het rustig aan met 3 accounts:
Synthforum
Artstadion
en Soundcloud
Anders wordt het chaos in mijn hoofdt als ik zoveel accounts moet onderhouden...

Bedankt voor de Sound-cloud tip!
 
Zo, nou ga ik even naar een van je 507 verschillende tracks beluisteren…8):okdan::peukie:

En inderdaad een mengeling van uplifting party
beat muziek…
Lekker verschillend en to the point!
Er zit hier veel werk in! :okdan:
 
Haha, dat meen je niet. Niet doen yo, daar wordt je zot van :)

Ik deed het allemaal eerder voor de bijgevoegde commentaar.

Binnenkort kom ik naar buiten met een major update, je kunt mss wachten tot 25 feb. Dan gooi ik de bom los.

Wel fijn om te lezen natuurlijk, fijne dag vriend.

Jan.
 
Ik pik er af en toe er eentje om te luisteren wat voor muziek je ongeveer maakt,
een uplifter, een trance, house, trap ect...
Je bent in jou stijl, in bijna alle markten thuis...:okdan:
Binnenkort kom ik naar buiten met een major update, je kunt mss wachten tot 25 feb. Dan gooi ik de bom los.
Maar dat is zonde van je radio....:D

Ik ben benieuwd wat de update zou zijn...:dj:
 
Back
Top