Hallo allen

CykloTronic86

Nieuwkomer
Lid sinds
23 juli 2022
Berichten
9
Locatie
Nederland
Hallo allemaal, ik was me niet zo bewust van dit forum. Ik haal een hoop voldoening uit muziek. Ik bespeel enkele instrumenten, maar synths vind ik toch wel het gaafst, boven alles. Ik heb lang geleden de Sound Education opleiding in Utrecht afgerond, maar dat is vervolgens nergens op uitgelopen, professioneel gezien dan, door omstandigheden. Zo gaat dat soms. Na verloop van tijd was ik op een punt dat muziek helemaal niets meer met me deed. Uiteindelijk verkocht ik alles wat ik had staan en dat was een grote fout. Een paar jaren later heb ik rond 2019 weer voorzichtig wat aangeschaft. Ben begonnen door de basgitaar weer op te pakken. Later volgden een aantal synths. Muziek opnemen voel ik niet veel meer voor. Ik vind het vooral prettig te ontladen/relaxen door te spelen en aan sound design te doen, wanneer ik de tijd kan vinden.

Anyway, momenteel houdt mijn recente aanschaf, een Modal Argon8X, me bezig. Ik heb me voorheen nog nooit met wavetable synths bezig gehouden, enkel subtractief, maar ik vermaak ik me goed.
 
Back
Top