Hallo allemaal

PrimeMusic

Nieuwkomer
Lid sinds
27 juni 2008
Berichten
9
Locatie
Nederland
Hallo synthliefhebbers,

Ik stel mijzelf even voor, omdat ik graag een vraag wil stellen over een synth die ik bezit.
Ik ben Arjen de Graaf en kom uit Sneek. Ik ben sinds 2009 zelfstandig in de toegepaste muziek. In 2008 en 2009 was ik werkzaam voor Maarten's Sound & Vision.
Zodoende ben ik bij veel studio's over de vloer geweest. Een mooie ervaring en netwerk mogelijkheid.
Synth's vind ik erg interessant, vooral binnen het werk, maar in praktische zin niet handig om mee te zeulen.
Veel heb ik dus niet in bezit.
Ik heb wel een Access Virus C, een Nord Stage 2, een Kawai VPC1 (maar dat is dus alleen een controller) en verder vooral soft-synths.
In 2019 ben ik helaas eenzijdig doof geraakt door de gevolgen van een cholesteatoom operatie. 2 jaar later werd in mijn goede oor ook een cholesteatoom geconstateerd en daar hoor ik gelukkig nog mee, alleen dan ongeveer 30db minder. Mijn werk is dus behoorlijk verschoven door te focussen op de educatieve tak van sport en wat nevenactiviteiten die verband houdt met mijn passie "piano's".

Dat is een beetje mijn introductie. *D
 
Welkom! En wat vervelend die cholesteatoom, ik kan er over meepraten! Heb ook 1 cholesteatoom laten verwijderen waarbij een holte iets is gesaneerd. Dit na vele tevergeefse KNO-bezoeken, buisjes en gedoe. Op een gegeven moment besloten dat het zo wel goed is; geen gehannes meer aan mijn oren. Na elke operatie is er sowieso verlies en kans op erger, moet er niet aan denken. Heb eieren voor mijn geld gekozen, zoals het nu is red ik het wel mee. Na jouw verhaal weet ik het zeker, geen operatie meer.

Goed dat je het zo oppakt!
 
Bedankt voor je bericht Sander.
met een cholesteatoom moet je goed oppassen. Zodra er 1 zit, laat ik het zo snel mogelijk weghalen. Juist om kans op schade te voorkomen. Een cholesteatoom is altijd progressief. Kan heel langzaam gaan, maar uiteindelijk groeit het. En dan maakt het vanalles kapot. Met name de ontstekingen die er omheen plaatsvinden vreten bot kapot. En laat je oor nu net het kleinste bot stelsel hebben van je hele lijf.

Dus, mijn advies zou nooit zijn om niet te laten opereren. Bij mij ging het fout omdat er waarschijnlijk ontstekingsvocht in de luchthoudende cellen van het mastoïd zat. Dat is waarschijnlijk in m’n binnenoor gelekt bij de operatie. Als ik er eerder bij was geweest had het waarschijnlijk heel anders afgelopen. Zoals dus bij m’n tweede oor.
 
Back
Top