Synthforum Contest 2021 vooraankondiging

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hoe dan ook leuk om te horen wat er allemaal voorbij komt en misschien doe ik voor de tweede keer mee. De eerste keer was met een stuk dat ik na de wedstrijd heb afgekeurd. Door mee te doen krijg je opbouwende kritiek en daar leer je alleen maar van.
 
Ik ga ook dit jaar nog eens meedoen. Enige reden is dat dan mijn song wel degelijk beluisterd wordt en becommentarieerd. Dit in tegenstelling tot de rest van het jaar waar er nauwelijks reacties op komen. Sta ik in de top 10 van voor of bij de laatste tien van de lijst, dat interesseert me eigenlijk niet zo erg 8).

Dit voor mijn twee cts :koffie:
 
ja idd. het is geen contest @man-T
het is gewoon voor de gezelligheid.
Gewoon zonder verwachting wat insturen en daarna alle tracks beluisteren en eerlijk commentaar geven.
Ik vind het iig erg leuk.

Ik heb dit jaar zo weinig gemaakt.
Nou ja we zien wel, anders trek ik wat ouds uit de kast.
 
Noob-question.... zijn er ongeschreven regels / gentlemen's agreements waar nieuwelingen rekening mee mogen houden...?

Vooral hoe oud een project mag zijn, eigenlijk... heb best wat muziek, waar ik een track van zou kunnen afronden en inzenden, maar vrees dat dat misschien "not done" is ofzo..
 
Noob-question.... zijn er ongeschreven regels / gentlemen's agreements waar nieuwelingen rekening mee mogen houden...?

Vooral hoe oud een project mag zijn, eigenlijk... heb best wat muziek, waar ik een track van zou kunnen afronden en inzenden, maar vrees dat dat misschien "not done" is ofzo..
Als je het tegen niemand vertelt dat de track niet dit jaar is gemaakt zal vast niemand er moeilijk over doen. ;)
 
de afspraak is 'van dit jaar'
maar wat weten mijn oren ervan of die golfvorm van 1999 is of van 2021

ik zeg : beter meedoen dan niet meedoen.
 
Is er dit keer ook een handicap, hoeveelheid luisteraars bijvoorbeeld als je 5 luisteraars hebt met 1 stem . Of 25 luisteraars met 5 stemmen sta je gelijk? Of durven jullie dat niet!!! Die uitdaging. Ik weet het antwoord al …
 
We hebben het in het verleden wel eens oogluikend toegestaan, maar het is natuurlijk wel de SF Contest 2021. En de vraag is om je beste track van 2021 in te sturen.
Oh jee, dan kan ik niet meedoen, want ik moet van mijn platenbaas mijn beste tracks voor hem bewaren.
 
Platenbaas is ook forumlid en ik houd me aan mijn contract.
 
Laatst gewijzigd:
Citeren gaat niet lekker vandaag. Vorige post was reactie op de Dokter.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top