Windows error prank (DJ fopt publiek)

Ik heb eerder muziek gehoord die gemaakt was met het geluid van die windows warnings maar het zou ook zomaar dit nummer geweest kunnen zijn... Ik had daar geen beelden bij alleen audio. Maar ook al is het eerder gedaan: het is leuk gedaan en het publiek reageert erop.. dus het heeft gewerkt :-D
 
Ik heb eerder muziek gehoord die gemaakt was met het geluid van die windows warnings maar het zou ook zomaar dit nummer geweest kunnen zijn... Ik had daar geen beelden bij alleen audio. Maar ook al is het eerder gedaan: het is leuk gedaan en het publiek reageert erop.. dus het heeft gewerkt :-D
Dit is volgens mij dezelfde track..
 
Volgens mij hebben venetian snares en squarepusher dit iig ook al gedaan in een videoclip...
Inderdaad wel leuk.
Ik heb het een keer in het echt mee mogen maken met eboman in Groningen tijdens noorderslag, had ie de grote prijs gewonnen, komt op voor het overwinningsoptreden, drukt op enter.. bluescreen of death.
Lekker vroeg thuis die avond, dat wel.
 
Ik heb het een keer in het echt mee mogen maken met eboman in Groningen tijdens noorderslag, had ie de grote prijs gewonnen, komt op voor het overwinningsoptreden, drukt op enter.. bluescreen of death.

Kan me z'n optreden eerder op die avond nog wel herinneren, maar dat niet. Was kennelijk ergens anders. :? Lang geleden, waar blijft de tijd.
 
Bij Faithless op Pinkpop eind jaren 90 viel de stroom uit.. Die prank duurde een half uur, en bleek ook geen prank te zijn.. Toch bleef iedereen staan en Faithless mocht zijn (afsluitende) act afmaken.

Sorry voor offtopic.. :D
 
Hier hetzelfde, geen actieve herinnering meer aan. Misschien was ik weggelopen nadat teleurgestelde rockers met bier bleven gooien. Het optreden eerder was geweldig, mede dankzij de vids.
Ik weet het zeker, want hij is 3 jaar later nog eens bij mij aan boord geweest in Amsterdam om beeld- en geluidsopnames te maken voor een project wat hij deed voor Sail 2000 en toen hebben we het er nog over gehad.

Nou kijk eens wat ik vind... en dat is mijn hand vanaf 2:18 :D en mijn schroefwater ook trouwens haha.

 
Back
Top