e-Gloomy-nations
Gepokt en gemazeld
Heerlijk, op het punt staan om heen te gaan naar het hiernamaals, een mooi vooruitzicht. Geweldige donkere soundscapes heb je hier neergepoot, Arjan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
(Kontakte (Prophecies))
Duister, speelt zich af in de kelders van een afgelegen gebouw, wat je daar vindt, wil je liever niet vinden.(Kontakte (Prophecies))
Heerlijk, op het punt staan om heen te gaan naar het hiernamaals, een mooi vooruitzicht. Geweldige donkere soundscapes heb je hier neergepoot, Arjan![]()
Opnames gemaakt vanuit een bootje varend in het riolenstelsel van een wereldstad, met 't mobieltje in de kontzak...![]()
Heel gaaf. ik zou wel meer willen weten over je proces. Ik denk heel veel modulatie? En je werkt ook met MPE toch?
In de Bermuda driehoek vinden we een grot diep onder water.
Op onderzoek met ons duikbootje en duikspulletjes.
Hier is wel iets anders, iets onverklaarbaars, iets donker...Zijn we hier alleen???????
Duister, speelt zich af in de kelders van een afgelegen gebouw, wat je daar vindt, wil je liever niet vinden.
Wat een leuke collecties van vst's heb je man... en je kunt er klaar blijkelijk wat van... zo te zien en te horen.
De muziek heeft iets van een hoorspel waarbij je (of althans ikzelf) vanzelf op zoek gaat naar wat er zich zou kunnen afspelen...
ja, dat wilde al in het algemeen vragen; hoe ervaart men muziek; met beelden, komen die vanzelf, of verlies je zelf in de klanken, het ritme, oftewel de muziek zelf. etc.
dank voor het delen, geeft inzicht, in de werking. neem ik altijd mee, ik maak geen compromissen, maar het kan altijd scherper (stijl = scherper, van stilo... en de sporen geven met... o, mijn frans en geheugen..)
(Kontakte (Prophecies))
een nummer dat al wat ouder is, maar niet werkt, gewoon wat synths gehaald, die eigenlik meer verwarring brachten, in de negatieve zin, dan...
en 1 synth toegevoegd, met een zeer recente preset.
Phyiscal Audio Derailer
Physical Audio Preperation
Dawesome Novum (MPE)
Arturia Augmented Voices
waarbij ik eens moet opmerken, soms heb ik presets van soft synts gebruikt, weet ze bijna allen uit mijn hoofd (en drum kits natuurlik, maar dan wel zelf de patterns, etc..), dat Augmented Voices, een factory preset is. ik moet daar echt aan wennen...
dit is een eerste opzet, daarom staat ie nog privé..
een nummer dat al wat ouder is, maar niet werkt, gewoon wat synths gehaald, die eigenlik meer verwarring brachten, in de negatieve zin, dan...
en 1 synth toegevoegd, met een zeer recente preset.
Phyiscal Audio Derailer
Physical Audio Preperation
Dawesome Novum (MPE)
Arturia Augmented Voices
waarbij ik eens moet opmerken, soms heb ik presets van soft synts gebruikt, weet ze bijna allen uit mijn hoofd (en drum kits natuurlik, maar dan wel zelf de patterns, etc..), dat Augmented Voices, een factory preset is. ik moet daar echt aan wennen...
dit is een eerste opzet, daarom staat ie nog privé..
wat een gave geluiden weer joh! Lijkt wel of Darth Vader zijn harnas aan het slijpen is.
Deze heeft zeker wel potentie, ik zou wat meer doen met die voice, die kan nog dieper, misschien met filters en delays, of je gooit hem nog even in spacecraft. Je gaat met deze track een klein beetje uit je comfort zone, hoewel de science fiction nog volop aanwezig is. zeker afmaken!!
Ik voel het niet Vink, Sorry. Weet niet welke emoties je wil overbrengen, welk verhaal je wil vertellen.
Tussen 1m.26s en 2m.00s is wel een mooi stukje.
Knap gedaan hoor... mag er reeds zijn.
De voice maakt deze tracks een ander karakter hebben dan je andere tracks, desalniettemin zit jouw stempel er wel degelijk opwat bedoel precies met een beetje uit je comfort zone?
De voice maakt deze tracks een ander karakter hebben dan je andere tracks, desalniettemin zit jouw stempel er wel degelijk op![]()