thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement

gezellig! past wel bij mijn mood ook op t moment. :/

Nog bijzondere vsts gebruikt hiervoor?

VINK™ maakt elk feestje gezellig!.

2maal Dawesome Novum, met eigen samples, en eigen presets, zoals altijd. en MPE.

dank!!!
 
Weer een mooie abstracte sounddesign stuk!
De effecten hebben iets weg van de game Little Nightmares...
Mooi gedaan... :okdan: :okdan:

 
Krakende poorten, donkere gangpaden en een helikopter in de verte ofzoiets.
 
Omdat ik het thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement filosofisch ondersteun hier een bijdrage, helaas was alleen het laatste gedeelte van de opname bruikbaar, dus je mis hier de opbouw die ik tzt wel ga fixen. Als suggestie als tag van SC krijg ik trouwens black metal, dus dat zie ik maar als compliment hehe

 
Nice Vink.

De hersengolven van een Russische soldaat in een heel oude tank. Dead is close, piece is close in a bad way.
 
eindelik kon ik weer iets...

(Scar (Half-Life))


Mooi dat je weer terug bent @vink ! Bijzondere track weer, het lijkt wel een glitchende deur die open en dicht gaat, ik visualiseer me ook een of ander wezen die met samba's door een kamer loopt, bij jouw tracks kan je alle kanten op met je gedachten en dat doe ik je niet na :halleluja
 
Doet me terugdenken aan toen Staalplaat nog (gewoon) in Amsterdam (aan de Staalkade) zat.

Staalplaat of mijn geheugen werkt niet, goed dat is waar... ken ik niet.... dank!!

Weer een mooie abstracte sounddesign stuk!
De effecten hebben iets weg van de game Little Nightmares...
Mooi gedaan... :okdan: :okdan:


:halleluja
dank! ja wat abstrakter, meer noise achtig, wat minder subtiel, of beter; minder details, alhoewel... iets direkter..

Krakende poorten, donkere gangpaden en een helikopter in de verte ofzoiets.

jaa! dank!!!


dank je! (wederom!)

heel apart en herkenbaar, heel vink!

merci merci merci!

:halleluja

Omdat ik het thé Expanding Your Mind Hurts Entanglement filosofisch ondersteun hier een bijdrage, helaas was alleen het laatste gedeelte van de opname bruikbaar, dus je mis hier de opbouw die ik tzt wel ga fixen. Als suggestie als tag van SC krijg ik trouwens black metal, dus dat zie ik maar als compliment hehe



daar hebt ge een strak en snel en heftig ding van gemaakt! klinkt goed, erg goed!

Nice Vink.

De hersengolven van een Russische soldaat in een heel oude tank. Dead is close, piece is close in a bad way.

hersengolven... signalen... vanuit... jaa!!! dank!

Mooi dat je weer terug bent @vink ! Bijzondere track weer, het lijkt wel een glitchende deur die open en dicht gaat, ik visualiseer me ook een of ander wezen die met samba's door een kamer loopt, bij jouw tracks kan je alle kanten op met je gedachten en dat doe ik je niet na :halleluja

een deur! nu! ha! wel mooi hoe dat werkt, en vaak zeer beeldend. maf daar heb ik het volgens al eens overgehad.

dat je alle kanten op kan gaan, sja... dat doe zelf ook... dus dat gaat vanzelf... (??)

haha, dank!!!!


iedereen dank, nogmaals, ook @Disharmonic !


:halleluja


:beard::walker:
 
@ProgHead ; spijker/kop. ik wist de juiste term niet. het is niet het enige wat hier gebeurt, maar wel het meest in het oor-springende.
de lengte is overigens 'random', de track moet eigenlik oneindig doorgaan.... het ís gestruktureerrd, met langzame verschuivingen van tracks tegenover elkaar.
wederom een eksperiment. vanzelfsprekend. geen source die noise is overigens. en valsspelen; Mouthplay, doet ook zijn ding, een M4L device, maar eigenlik maar een klein gedeelte.
de andere 3 tracks, hebben eigenlik meer 'kracht', kwa bandstemmen.
 
Gillende/babbelende mensen, apen, kippen?, varkens?
Een dierentuin op een industrieterrein...:D:okdan:
Mooi opgenomen...
 
De dood kwam onverwachts en te vroeg.
Snel de machine op de hersenen aansluiten om nog afscheid te kunnen nemen.

Maar het is te laat, er is al te veel rot en er komt niets begrijpbaar meer uit de speaker van de machine.
De pijn gaat blijven, geen afscheid, was het liefde?, was het haat? Het antwoord begraven onder de ruis van verdriet.
 
Gillende/babbelende mensen, apen, kippen?, varkens?
Een dierentuin op een industrieterrein...:D:okdan:
Mooi opgenomen...

dank! de dierentuin op een een industrieterrein :D

(1 van de devices die echt 'stem'geluiden produceert, kan ook dieren... die moet nog beter onder de knie krijgen, maar het was vooral dat deze versie, ook de andere tracks, vooral vanwege spectral/granular spul, ahum, al genoeg stemmen produceerde..)

Tsja, van alles zeg, is wel weer alien hoor, een speeltuin ergens heel ver weg. Het is er in ieder geval druk.
Mooi gemaakt ja :okdan:

het is zeker druk. en 3 of 4 tracks, heel erg op elkaar afgestemd, alles gemaakt binnen het projekt, dus ook de devices geprogrammeerd, etc.
ik was bezig naar een groter project, maar dit werkte al bizonder vond ik, en dacht ik maak zoveel verschillende dingen, binnen mijn eigen 'stijl', deze mot erop!

dank!
De dood kwam onverwachts en te vroeg.
Snel de machine op de hersenen aansluiten om nog afscheid te kunnen nemen.

Maar het is te laat, er is al te veel rot en er komt niets begrijpbaar meer uit de speaker van de machine.
De pijn gaat blijven, geen afscheid, was het liefde?, was het haat? Het antwoord begraven onder de ruis van verdriet.

da is een mooie beschrijving, een erg mooi beeld, en inderdaad, dat effekt zit er zeker in...

dank je!

:okdan:
 
Back
Top